کنایه عضو شورای شهر به روحانی ، چطور می گردد مدارس را به شکل پادگان اداره کرد؟

به گزارش تور استانبول، سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تاکید نمود: در مدارس که امکان نظارت و کنترل بر رفتار دانش آموزان وجود ندارد، چطور می گردد آن را به شکل پادگان اداره کرد؟ والدین بیشتر از نمره و کنکور، به دنبال حفاظت از جان عزیزانشان هستند.

کنایه عضو شورای شهر به روحانی ، چطور می گردد مدارس را به شکل پادگان اداره کرد؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، سید آرش حسینی میلانی در مناظره تلفنی رادیو گفت وگو درباره بازگشایی مدارس گفت: شورای شهر و شهرداری از ابتدای شیوع ویروس کرونا با توجه به جمعیت زیاد شهر تهران، نگران از گسترش این ویروس بود و کوشش کرد در کنار دولت، ریسک ها را کاهش دهد.

وی گفت: ما متکی به نظرات رسمی جامعه پزشکی و انجمن های تخصصی هستیم، برآیند نظرات جامعه پزشکی به ویژه نظام پزشکی برای شورای شهر مهم است و به همین دلیل، هشدار آنها را بابت گسترش ویروس کرونا در اثر بازگشایی حضوری مدارس را جدی گرفته ایم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: اگر تلاقی پیک سوم شیوع ویروس کرونا با بازگشایی مدارس همزمان گردد، چه کسی جوابگو است؟ باید متخصصان پاسخ دهند آیا افراد زیر 12 سال در برابر کرونا ایمنی دارند؟ افراد بالای 12 سال چطور؟

  • روحانی: سال جاری مدارس باید مثل پادگان های نظامی باشند

حسینی میلانی درباره مسئولیت مدیریت شهری در برابر گسترش کرونا گفت: مسئولیت مدیریت شهری تسهیل در رفت و آمد و ترافیک و همچنین ضد عفونی کردن وسایل نقلیه است که شهرداری این اقدامات را انجام داده است.

وی درباره احتمال لغو طرح ترافیک گفت: مسئولیت لغو طرح ترافیک با شورای شهر نیست بلکه با شورای ترافیک است و بازگشایی مدارس هم امروز 10 درصد به ترافیک اضافه نمود. اگر این موضوع در این شورای ترافیک مطرح گردد، ممکن است تصمیم گیری کلان تری اتخاذ گردد.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: تا چه میزان زیرساخت های لازم در مدارس به ویژه در مناطق محروم وجود دارد، آیا امکان فاصله گذاری فیزیکی در مدارس وجود دارد؟ آیا اقلام ضدعفونی کننده به اندازه کافی وجود دارد؟ تهویه لازم در کلاس های مدارس وجود دارد؟ اینها نگرانی هایی است که اگر آموزش و پرورش به آنها پاسخ دهند، اعتماد مردمی هم بیشتر می گردد.

حسینی میلانی گفت: خانه ها مهمترین پناهگاه برای فرزندان و خانواده ها هستند، والدین به شدت نگران سلامت فرزندانشان هستند و قطعا حساسیت آنها بیشتر از آموزش و پرورش است. هفت ماه است که کووید19 به یک بمب ساعتی تبدیل شده، آنگاه چطور انتظار دارید مردم طی فقط دو هفته اطلاع رسانی ناکارآمد حاضر شوند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

وی اضافه نمود: در مدارس که امکان نظارت و کنترل بر رفتار دانش آموزان وجود ندارد، چطور می گردد آن را به شکل پادگان اداره کرد؟ والدین بیشتر از نمره و کنکور، به دنبال حفاظت از جان عزیزانشان هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1189

به "کنایه عضو شورای شهر به روحانی ، چطور می گردد مدارس را به شکل پادگان اداره کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه عضو شورای شهر به روحانی ، چطور می گردد مدارس را به شکل پادگان اداره کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید