همسایگی روسیه و چین در ماه

به گزارش تور استانبول، این مجموعه حدود 26 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت، اما هنوز معین نیست که چرا به طور خاص این موشک مورد احتیاج است، که هدف اصلی از ایجاد آن را با تردید روبرو می نماید.

همسایگی روسیه و چین در ماه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

روسیه و چین تصمیم دارند یک پایگاه مشترک و یا دو پایگاه در همسایگی یکدیگر در ماه ایجاد نمایند. به گفته یک منبع در صنعت موشک و فضا این موضوع اکنون در سطح یک کارگروه دوجانبه مورد بحث است. منبع گفت: سطح همگرایی در چارچوب این رویکردها، مورد بحث و آنالیز بیشتر است.

وی اضافه نمود: مبنای این پایگاه سطح نشین ها و فرودگر هایی خواهند بود که روسیه و چین قصد دارند در آینده نزدیک به ماه ارسال نمایند.

در نوامبر سال 2019، شورای علمی و فنی سازمان فدرال فضایی و دفتر شورای آموزشگاه علوم روسیه در موضوع فضایی در خصوص لزوم نهایی کردن طراحی مجموعه موشکی - فضایی کلاس فوق سنگین، که در ابتدا برای پرواز ها به ماه در نظر گرفته شده بود، تصمیم گرفتند.

این مجموعه حدود 26 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت، اما هنوز تعیین نیست که چرا به طور خاص این موشک مورد احتیاج است، که هدف اصلی از ایجاد آن را با تردید روبرو می نماید.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 874

به "همسایگی روسیه و چین در ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسایگی روسیه و چین در ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید