گسترش گردشگری سلامت میان ایران و قطر

به گزارش تور استانبول، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه این نشست، گفت: با توجه به توافق های صورت گرفته در این نشست، روابط دو کشور در بخش های مختلف از جمله گردشگری سلامت، تجارت و کشاورزی توسعه خواهد یافت.

گسترش گردشگری سلامت میان ایران و قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

او اضافه کرد: در حال حاضر روابط مالی خوبی میان دو کشور ایران و قطر برقرار است، این ارتباط با سفر سال گذشته امیر قطر به ایران و ابراز تمایل این کشور به ایجاد ارتباط صمیمانه با ایران از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

اردکانیان تأکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا فعالان مالی در اصفهان ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری این نشست شرایط را به گونه ای فراهم کردند تا این نشست به صورت محدود و با در نظر دریافت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردد.

او با اشاره به دستاوردهای این نشست، خاطرنشان کرد: در این نشست که با حضور علی بن احمدالکواری وزیر اقتصاد و تجارت قطر، محمدبن صمدالهاجری سفیر قطر در ایران، رئیس اتاق بازرگانی قطر و تنی چند از تجار قطری در اصفهان برگزار گردید، بر موقعیت ایران به عنوان محور ارتباطی قاره های آسیا و اروپا تأکید شد، لذا با توجه به توانمندی های ایران در امور پزشکی، مهندسی آب و برق و کشاورزی مقرر شد تا ایران در حوزه پزشکی به عنوان محور گردشگری سلامت میان دو کشور ایران و قطر شناخته گردد و در این زمینه به بیماران قطر در حوزه گردشگری سلامت خدمات لازم را ارئه کند.

در خاتمه این نشست یک روزه، وزیر اقتصاد و تجارت کشور قطر و هیئت همراه با حضور استاندار اصفهان از بناهای تاریخی شاخص استان بازدید کردند.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1279

به "گسترش گردشگری سلامت میان ایران و قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش گردشگری سلامت میان ایران و قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید