شریعتمداری: رئیسی لال ها را شفا می دهد!

به گزارش تور استانبول، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت اسم رئیسی لال ها را شفا می دهد!، اشاره اخیر شریعتمداری به اظهارات چند فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اوج گیری کروناست.

شریعتمداری: رئیسی لال ها را شفا می دهد!

شریعتمداری معتقد است این چهره های اصلاح طلب تا به امروز سکوت نموده بودند و حالا که چند روز از تحلیف ابراهیم رئیسی می گذرد انتقاد می نمایند.

مدیرمسئول کیهان به طور تعیین به به نقدها شکوری راد،عباس عبدی و محمدعلی ابطحی اشاره نموده و به آنها حمله نموده است.

شریعتمداری نوشت: آقای رئیسی در همین فاصله 4 روزه ریاست خود بر جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از اصلاحاتچی ها را که تا کنون زبانشان از انتقاد و اعتراض به پلشتی های 2 ساله کرونا و 8 ساله دولت آقای روحانی بسته بود، شفا داده و قفل زبانشان را باز نموده است!

محمد علی ابطحی اخیرا در توئیتی نوشته بود: مهمان بازی تحلیف تمام شد. به فکر مردم باشید. دارند می میرند هم وطنانمان!

عباس عبدی هم در توئیت نوشته بود: آقای رئیسی؛ بیایید همین امروز یک کار قابل قبول انجام دهید. دستور بدهید آمار ثبت احوال را به روز منتشر نمایند تا مردم و از آن مهم تر، مسئولین از جمله خودتان بدانید که مرگ و میر واقعی 2/5 برابر بلکه بیشتر از آمار رسمی است. مسئله کرونا را کوچک کردند، حالا مردم هزینه اش را می دهند!

کیهان در حالی به این چهره های اصلاح طلب حمله نموده که بعضی از آنها ماه هاست نسبت به شرایط کنترل کرونا در کشور انتقاد می نمایند. به ویژه عباس عبدی که روزانه در این باره یادداشت نوشته و به عملکرد وزارت بهداشت و دولت حسن روحانی معترض بود.

عبدی و بسیاری از اصلاح طلبان حتی سال گذشته خواهان استعفای حسن روحانی شده بودند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1749

به "شریعتمداری: رئیسی لال ها را شفا می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری: رئیسی لال ها را شفا می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید