آموزش بازاریابی به صنعتگران ضروری است

به گزارش تور استانبول، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که موضوع گسترش صادرات صنایع دستی فرایندی طولانی دارد، گفت: باید ضمن بالا بردن کیفیت مواد اولیه و تأکید بر طبیعی بودن آن، به ارتقای کیفی تولیدات صنایع دستی اهتمام ورزیم.

آموزش بازاریابی به صنعتگران ضروری است

زهرا احمدی پور - رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - در گفت وگو با خبرنگاران، درباره نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس، اظهار کرد: نمایشگاه از تنوع مناسبی برخوردار بود و حضور صنعتگران سراسر کشور جلایی خاص به این نمایشگاه داده بود.

او با بیان این که محصولات متنوع حاضر در این نمایشگاه باعث استقبال علاقه مندان شده است، گفت: چنین نمایشگاه هایی سبب ایجاد فرصت هایی برای صنعتگران سراسر کشور می شود تا محصولات خود را در بازار مصرف نمایش دهند و سبب رونق اقتصادی این صنعت شوند.

احمدی پور درباره مشکل بیمه هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، بیان نمود: هنرمندان و صنعتگران نگران نباشند، موضوع بیمه آن ها را از طریق رایزنی با تأمین اجتماعی پیگیری می کنم، در این باره مذاکراتی نیز داشته ام.

وی با اشاره به این که بسته بندی صنایع دستی صادراتی باید به روز، ایمن و قابل انتقال باشد، گفت: یکی از مسائل جدی صنعتگران این است که با وجود خلق آثار هنری باکیفیت و زیبا، به علت بازاریابی ضعیف نمی توانند محصولات شان را به بازار فروش و مصرف برسانند.

معاون رئیس جمهور آموزش بازاریابی به صنعتگران را امری ضروری دانست و اضافه نمود: امیدواریم بتوانیم از طریق برگزاری نمایشگاه های بین المللی و تقویت بازارهای مجازی گامی در راستای گسترش صادرات صنایع دستی برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 833

به "آموزش بازاریابی به صنعتگران ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بازاریابی به صنعتگران ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید