تشکیل گروه پایش فضای کسب و کار در کرمانشاه

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، راهنمایی حاتمی امروز سه شنبه در نشست صنعتگران استان کرمانشاه اظهارداشت: هیچ سرمایه گذاری در فضای نامناسب کسب و کار حاضر به فعالیت نیست، لذا برای رسیدگی به این موضوع گروهی برای پایش فضای کسب و کار استان تشکیل داده ایم تا این موضوع را رصد کند.

تشکیل گروه پایش فضای کسب و کار در کرمانشاه

وی با تاکید بر لزوم حفظ اشتغال موجود در استان اضافه نمود: نباید اجازه داد که واحدهای موجود به تعطیلی کشیده گردد و واحدهای تعطیل هم باید به چرخه فراوری بازگردانده شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه جذب سرمایه ها جدید را از دیگر راهبرهای حمایت از فراوری استان مطرح نمود.

حاتمی بیان داشت: همچنین در حمایت از فراوریکنندگان در شورای مصاحبهی دولت و بخش خصوصی تصمیم گرفتیم که هیچ واحد خدمت رسانی اعم از گاز، آب، برق، مالیات و... حق ندارد به صورت خودسرانه خدماتش را به واحدهای بدهکار قطع کند و این موضوع صرفا با مجوز ستاد تسهیل امکان پذیر است.

وی موضوع خرید از واحدهای فراوریی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این موضوع را حتما در شورای مصاحبه مطرح خواهیم کرد تا در مورد آن تصمیم گیری گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استاندار کرمانشاه در خصوص مشکل پیمان سپاری ارزی هم گفت: در این مورد مکاتبات زیادی داشته ایم و پیگیری نموده ایم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

حاتمی با بیان اینکه کرمانشاه استانی بسیار مستعد برای جذب سرمایه گذاری است، گفت: باید با اساتفاده از تمام ظرفیت ها به ویژه رسانه ها در زمینه معرفی توانمندی های استان اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 56

به "تشکیل گروه پایش فضای کسب و کار در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل گروه پایش فضای کسب و کار در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید