تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به نورنبرگ

به گزارش تور استانبول، راهنمای مسافرتی به نورنبرگ | Travel Guide To Nuremberg

نورنبرگ دومین شهر بزرگ استان باواریا آلمان (بعد از مونیخ) است و به خاطر معماری قرون وسطایی با شکوه، موزه تاریخ آلمانی، گذشته فراموش نشدنی نازی ها و بازار معروف کریسمس خود شناخته می گردد. این شهر در 170 کیلومتری شمال مونیخ قرار گرفته است. در حدود سال 1500، نورنبرگ یکی از پیش رو ترین شهرهای اروپا بود و قصر امپراتوری بزرگ آن قلعه ای مستحکم از امپراتوری مقدس روم است. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و بعلاوه چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به نورنبرگ خبرنگاران میخواهد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به کشور آلمان همراهی کنید.

تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به نورنبرگ

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

موقعیت جغرافیایی | اطلاعات ضروری | اقامت در نورنبرگ | هزینه خورد و خوراک | حمل و نقل در نورنبرگ | جاذبه های نورنبرگ | مراکز خرید نورنبرگ | مراکز خرید نورنبرگ | بایدها و نبایدها در نورنبرگ

موقعیت جغرافیایی نورنبرگ در آلمان

از لحاظ جغرافیایی نورنبرگ در جنوب کشور آلمان در کنار رود پگنیتز و کانال آبی رود راین و دانوب نیز واقع شده و حدود 170 کیلومتر از مونیخ فاصله دارد. جمعیت این شهر مطابق با آمار سرشماری که در سال 2016 صورت گرفته حدود 500 هزار نفر بوده و همین خود دلیلی است تا بدانید که در این شهر هیچ گونه استرسی وجود ندارد و می توانید به راحتی سفری خوش را تجربه کنید.

آب و هوای شهر نورنبرگ

با توجه به شرایط جغرافیایی شهر نورنبرگ دارد شرایط آب و هوایی در ماه های سال ژوئن، جولای و آگوست گرم است و سردترین زمان های سال بین ماه های ژانویه و فوریه می باشد و میانگین دما 2 درجه است. پر بارش ترین ماه های سال جولای و دسامبر هستند. برای مثال در دسامبر صبح ها دما تا منفی 1 درجه می رسد و حدود 18 روز آن بارانی است. برترین زمان برای سفر به نورنبرگ ماه های مِی و سپتامبر هستند. برای مثال در سپتامبر، بعد از ظهرها دما به زیر 14 درجه می رسد.

اطلاعات کلی کشور نورنبرگ

هزینه اقامت در شهر نورنبرگ

شهر نورنبرگ یکی از بخش هایی است در کشور آلمان که به راحتی و لوکس بودن نیز معروف است از همین رو برای اقامت هم این شرایط وجود دارد و شما می توانید در برترین شرایط ممکن در این شهر اقامت داشته باشید. نکته ای که جالب به نسبت دیگر شهرهای آلمان نورنبرگ هزینه کمتری را برای اقامت از مسافران دریافت می نماید. ولی در ماه دسامبر به دلیل اینکه حجم بالایی از مسافران به این شهر سفر می نمایند کمی هزینه ها بالا می رود. اما از آنجایی که این شهر، دیدنی های بسیاری دارد، پیشنهاد می کنیم که پول تان را برای اقامت در هتل های گران قیمت هزینه نکنید. زیرا بیشترین وقت خود را در خارج از هتل می گذرانید.

گفتنی است که آژانس مسافرتی خبرنگاران در بیشتر نقاط دنیا دارای امکان رزرو هتل است و بعلاوه شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه که به طور 24 ساعته آماده ارائه مشاوره هستند جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به نورنبرگ همراه ما باشید.

هتل های پیشنهادی در شهر نورنبرگ

  • هتل Sheraton Carlton

هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به نورنبرگ هتل شرایتون کارلتون است که در آن امکانات مناسبی دارد که می تواند قطعا شما را از اقامت در این هتل رضایتمند کند. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد نیز شامل رستوران، باشگاه، اتاق کسب و کار و اتاق خشک شویی و … می باشد.

شماره تلفن: 004991120030

وب سایت: sheratonnuernberg.com

آدرس:Eilgutstraße 13-15، 90443 Nürnberg، Germany

  • هتل NH Collection

دیگر هتل پیشنهادی در راهنمای سفر به نورنبرگ هتل NH کالکشن است که یکی از بزرگترین هتل های این شهر هم نیز به شمار می رود. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد عبارت از رستوران، باشگاه، سرویس خشک شویی و اتاق کسب و کار می باشد سرویس دهی در این هتل بسیار کامل و تمیزی است و که شما میتونین با خیال راحت در آن اقامت داشته باشید.

شماره تلفن: 004991199990

وب سایت: nh-collection.com

آدرس:Bahnhofstraße 16، 90402 Nürnberg، Germany

هزینه خورد و خوراک در نورنبرگ

در ادامه راهنمای سفر به نورنبرگ به حدودی از قیمت غذا در این کشور بر اساس سایت Numbeo اشاره خواهیم کرد.

برای یک وعده غذا در یک رستوران مقرون به صرفه قیمت باید هزینه 10 یورو را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوران میانه باید 42 یورو پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در نونبرگ به نسبت مقرون به صرفه تر است و مبلغ 7 یورو می باشد.

برای تهیه آب معدنی 2 یورو و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 3 یورو بپردازید.

شکم گردی در نورنبرگ

حین بازدید از نورنبرگ حتما باید براتورست های این شهر را امتحان کنید. تنها یکبار امتحان این سوسیس ها کافیست تا بهفمید چرا اینقدر مشهور و دوست داشتنی هستند و معروفیت آن ها به فراتر از مرزهای آلمان رفته است. در سراسر دنیا، هر روز بیش از 3 میلیون عدد از این سوسیس های کوچک فراوری و مصرف می شوند.

شیرینی زنجفیلی نورنبرگ در سراسر دنیا معروفیت دارند و نام آن ها با کریسمس عجین شده است. این شیرینی های خوشمزه برای اولین بار به وسیله راهبان فرانکونی پخته شد و تاریخ آن به قرن چهاردهم باز می گردد.

رستوران های پیشنهادی در نورنبرگ

  • رستوران Delphi

رستوران پیشنهادی در راهنمای سفر نورنبرگ دلفی است که در آن انواع غذاهای روسی و دریایی نیز سرو می گردد و بعلاوه از طعم بی نظیری هم برخوردار هستند. رنج قیمت در این رستوران حدود 9 تا 22 یورو است و محیط بسیار محبت آمیز و صمیمی دارد.

آدرس:Innere Laufer G. 20، 90403 Nürnberg، Germany

  • رستوران Padelle dItalia

اگر هم می خواهید در سفرتان به شهر نورنبرگ ددر آلمان غذاهای ایتالیایی میل کنید می توانید به رستوران Padelle dItalia بروید و از طعم غذاهای بی نظیر آن بهره ببرید.

آدرس:Theatergasse 17، 90402 Nürnberg، Germany

هزینه حمل و نقل در نورنبرگ

هزینه بلیط تک سفره 3 یورو

هزینه بلیط ماهانه حمل و نقل 76 یورو

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 3.50 یورو و به ازای هر یک کیلومتر 2 یورو به مبلغ اضافه می گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 24 یورو باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 1.30 یورو

جاذبه های گردشکری در شهر نورنبرگ

  • قصر اپراتوری

این قصر سنگی یکی از مهم ترین کاخ های امپراطوری در زمان امپراتوری روم باستان بوده است. خاندان و بزرگان زیادی در این قصر و این شهر زندگی می کردند. نورنبرگ محل اقامتی بسیار محبوب برای فرمانروایان عصر خودش بود و حتی تا قبل از جنگ 30 سال، کاربرد و اهمیت خود را داشت.

  • حیاط صنعتگران

در پشت دیوارهای بزرگ این شهر، رسوم صنعت گری همچنان در کلاس های کوچک برگزار و منتقل می گردد. شیشه گران، چرم دوزان، طلا و نقره سازها، نقاش های روی شیشه و حتی عروسک سازها در این منطقه کارهای خود را برای بازدیدنمایندگان به نمایش می گذارند و آن ها را می فروشند. در روزهای قبل از کریسمس این حیاط پر از اجناس رنگارنگ است و نمایشگاه های زیبایی در آن موقع در این حیاط برگذار می گردد.

  • کلیسا Lorenzkirche

ساخت این کلیسا در سال 1250 آغاز شد. در ابتدا این بنا کوچک تر بود ولی بعدها به مساحت آن افزوده شد. این کسی در واقع کلیسای قدیم امپراطوری نورنبرگ در جنوب آلمان بود. این کلیسا به Saint Lawrence اهدا شده است. در طول جنگ دنیای دوم این کلیسا به شدت آسیب دید، ولی آن را بازسازی کردند.

  • موزه ملی ژرمنی | National Germanic Museum

این موزه محل نگهداری بزرگ ترین مجموعه فرهنگی هنری آلمان در کشور بوده و بیش از 1.2 میلیون مورد مرتبط به تاریخ فرهنگ و هنر منطقه، شامل اسناد تاریخی بر روی پوست حیوانات، مجموعه ای از 17000 مهر و یک آرشیو بی نظیر هنرهای تجسمی را به نمایش می گذارد.

  • دیوارهای شهر | The Town Walls

یکی از تمایزهای نورمبرگ، نگهداری دیوارهای قدیمی شهر است که بسیاری از آن ها متعلق به قرون 14 و 15 هستند که بعدها در قرون 16 و 17 تقویت شدند. از قسمت های برجسته می توان به دروازه ها و برج ها اشاره نمود. مجذوب کننده ترین بخشی که در این دیوار وجود ارد بین دروازه بزرگ و مکستور است. با این وجود می توانید برترین نما از این دیوار را از دروازه فورتِرتور قابل دیدن هستند.

  • هاوپ مارکْت | The Hauptmarkt

فواره های زیبایی در شهر نورنبرگ وجود دارد که آب نمای بسیار جالبی را در این منطقه به وجود آورده است. این آب نما نیز متعلق به قرن چهاردهم بوده و با تزئینات بی نظیری که دارد چشم میزان بسیار جالبی را برای برای بازدید به وجود آورده است. بعلاوه در سال 1616 تالار شهر قدیمی در این محدوده ساخته شد و به دلیل درهای ورودی، سیاه چال ها و اتاق های شکنجه ای که دارد بسیار مورد توجه بازدید نمایندگان واقع شده است.

  • کلیسای سنت زیبایْدوس | Sebaldus Church

در بین سال های 1225 تا 1273 کلیسایی به نام پروتستانی سنت زیبایدوس در شهر نورنبرگ نیز ساخته شد. یکی از بی نظیرترین بخش هایی که در این کلیسا وجود دارد در قسمت همسرایان شرقی است که ساختمان آن به سبک گوتیک ساخته شده است. در داخل بنا در ستونی در راهروی شمالی، مدونایی از سال 1420 دیده می گردد، همین طور در قسمت همسرایان شرقی، مقبره سنت زیبایدوس از سال 1508، شاهکاری برنزی به وسیله پیتر ویشِر و پسرانش به چشم می خورد.

  • خیابان شاه و ناحیه سنت لورنس | Lawrence Side

یکی از شلوغ ترین خیابان هایی که در شهر نورنبرگ واقع شده است خیابان شاه و ناحیه سنت لورنس است. این مکان در قسمت جنوبی رودخانه پیگنیتز واقع است و به خاطر وجود منطقه هایی مانند فرائن تورتوم یا خانه هایی نیم چوبی با کارگاه هایی صنایع سنتی نیز ارزش بازدید دارند. از نقاط برجسته این خیابان قدیمی تاریخی می توان به کلیسای قرن چهاردهمی مارتای مقدس با شیشه رنگی های منحصر به فردی که دارد نیز نام برد.

مراکز خرید شهر نورنبرگ

  • بازار Hauptmarkt

آدرس:Hauptmarkt 13، 90403 Nürnberg، Germany

  • بازار Handwerkerhof

آدرس:Waffenhof 3، 90402 Nürnberg، Germany

  • پاساژ City-Point Nürnberg

آدرس: Breite G. 5، 90402 Nürnberg، Germany

راهنمای سفارت کشور آلمان

به منظور سفر به آلمان شما احتیاج به گرفتن ویزای آلمان دارید و برای این کار ضروری است که شما حضور فیزیکی در سفارت آلمان داشته باشید. به دلیل بالا بودن تقاضاها برای دریافت ویزا، ابتدا باید وقت حضور در سفارت را به صورت آنلاین بگیرید. پس از ارائه مدارک، دریافت ویزا حدود 2 هفته طول می کشد.

  • سفارت آلمان در تهران

تلفن: 39990000

آدرس: خیابان فردوسی، کوچه برلین

  • سفارت ایران در آلمان

تلفن: 004930843530

آدرس: Podbielskiallee 67, 14195 Berlin, Germany

بایدها و نبایدها در نورنبرگ

  • هنگام آشنایی با افراد دست بدهید. دست ندادن نشانه بی ادبی است
  • در حضور افراد حرف های سیاسی بزنید و در گفتگوهای جدی شرکت کنید. آلمانی ها چنین روحیه ای دارند و از آن استقبال می نمایند.
  • در ابتدای هر تماس تلفنی نام خود را بگویید.
  • افراد را با احترام خطاب کنید (از ضمیر احترامی Sie بهره ببرید). اگر به حدی صمیمی شدید که احتیاجی دیگر احتیاجی به این کار نبود، خودشان به شما می گویند که به آنها تو (Du) بگویید.
  • خیلی از رستوران ها و مراکز از کارت های اعتباری پشتیبانی نمی نمایند. بنابراین همواره پول نقد همراه داشته باشید.
  • هرگز دیر نکنید. چراکه آلمانی ها بسیار زمان شناس هستند و همواره به موقع می آیند.
  • قبل از اینکه میزبان به شما بفرمایید بگوید (Guten Appetit) خوردن غذا را آغاز نکنید.
  • در هنگام رانندگی هرگز وارد بخش های مخصوص دوچرخه سواری نشوید. آلمانی ها خیلی روی این مسئله حساس هستند.
  • با بی توجهی از خیابان ها رد نشوید. چراکه هیچ کس این کار را نمی نماید و جریمه خواهید شد.
منبع: الی گشت
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1974

به "تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به نورنبرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: راهنمای سفر به نورنبرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید