سفری کوتاه به شهر دانشجویی و جوان پسند اروپا

به گزارش تور استانبول، انگلیس، کشوری اروپایی است که در این کشور شهرهای توریستی بسیاری وجود دارد. در این بین بریستول جز شهرهای پرطرفدار بوده و فرهنگ و هنر این شهر هر فردی را به خود جذب می نماید. شهر دانشجویی بریستول شامل جاذبه های بسیاری بوده و به همین دلیل، گردشگران بسیاری در طول سال به این شهر سفر می نمایند. اگر قصد سفر و لذت بردن از جاذبه های گردشگری بریستول را دارید، در ادامه راهنمای سفر به بریستول با معرفی بیشتر این شهر و هزینه های سفر به بریستول همراه باشید.

سفری کوتاه به شهر دانشجویی و جوان پسند اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

معرفی

در جنوب غربی انگلیس، یکی از شهرهای توریستی این کشور به نام بریستول قرار گرفته است. بریستول تا پایتخت انگلیس، لندن تنها 169 کیلومتر فاصله دارد. این شهر در انگلیس به عنوان اتحادیه خودمختار شناخته می گردد و بریستول را می توان ششمین شهر پرجمعیت انگلیس دانست. بریستول برای کسانی که می خواهند در هزینه ها صرفه جویی نمایند، مکان بسیار مناسبی است. در واقع این شهر یک شهر دانشگاهی بوده که جوانان بسیاری را به خود جذب می نماید. با توجه به تاریخ و فرهنگ غنی این منطقه، در بریستول جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارند. جاذبه های گردشگری بریستول شامل موزه، کلیسا، پارک، رستوران های جذاب، خانه های قدیمی می گردد.

هزینه های سفر به بریستول

غذا

هزینه یک پرس غذا در بهترین رستوران ها و رستوران های اسکله، حدود 19 پوند است. به طور کلی در بریستول کافه ها و رستوران های بسیاری وجود داشته که قیمت های بسیار پایینی دارند. در این شهر می توان با 6 پوند غذای بسیار خوبی را تهیه کرد و در عین حال سیر شد. رستوران ها و کافه های دانشجویی هزینه های بسیار کمی دارند. برای کمتر کردن هزینه های سفر به بریستول می توانید به فروشگاه ها بروید و مواد غذایی مورد نظرتان را تهیه و خودتان آشپزی کنید.

اقامت

با توجه به آنکه چه اقامتگاهی را انتخاب می کنید، هزینه های سفر به بریستول متفاوت خواهند بود. برای یک شب اقامت در اتاق های اشتراکی هاستل باید بین 15 تا 30 پوند بپردازید. هزینه اتاق های خصوصی در این هاستل ها بیشتر بوده و برای یک شب اقامت در آن ها باید تقریبا 50 پوند در نظر گرفت. بیشتر هاستل های بریستول در مرکز شهر قرار دارند که این را می توان یکی از مزیت های اقامت در این هاستل ها دانست. اگر بخواهید در هتل های ارزان قیمت اقامت داشته باشید، باید برای یک شب 60 پوند را در نظر گرفت. البته این قیمت برای فصل گردشگری این شهر است و اگر در زمان های دیگری به بریستول سفر کنید، هزینه کمتری را متقبل می شوید.

حمل و نقل

اتوبوس و مترو در بریستول تقریبا هزینه های نزدیک به هم دارند و معمولا هزینه این دو وسیله حمل و نقل عمومی برای هر جهت بین 1 تا 1.5 پوند است. البته اگر بخواهید در داخل شهر به خصوص مرکز شهر رفت و آمد کنید، نیازی به استفاده از وسایل حمل و نقل وجود ندارد. با پیاده روی می توان به هر جایی که می خواهید بروید و در این جهتها با این شهر بیشتر آشنا شوید. اما اگر مقصدتان بیرون از شهر است، براساس راهنمای سفر به بریستول باید حتما از اتوبوس بهره ببرید.

جاذبه های گردشگری بریستول

کلیسای جامع بریستول

در زمان نورمن ها، کلیسایی با معماری فوق العاده زیبایی در بریستول ساخته شد. کلیسای جامع بریستول جز اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده که در سفر به بریستول باید حتما از آن دیدن کنید. بازدید از این کلیسا هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است.

پل معلق کلیفتون

اگر ترس از ارتفاع ندارید، حتما از پل معلق کلیفتون که بر روی رودخانه ساخته شده، دیدن کنید. این پل جز جاذبه های معروف این شهر است. اگر بر روی این پل بروید، مناظر بسیار زیبایی از شهر و فضای سبز رو به روی آن مشاهده خواهید کرد.

غارهای Wookey Hole

یکی از جاذبه های گردشگری بریستول که باید حتما از آن دیدن کنید غارهای Wookey Hole است. برای دسترسی به این غارها باید از قایق بهره ببرید. در این غارها اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص آن ها در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می گیرند. در اینجا همچنین می توانید از یک موزه تاریخی دیدن کنید. در این غارها امکان بازی هایی مانند penny arcades و گلف وجود داشته و در کنار آن ها فروشگاه اسباب بازی فروشی دیده می گردد.

نگارخانه هنر و موزه بریستول

به کسانی که به تاریخ و هنر علاقه دارند، نگارخانه هنر و موزه بریستول را حتما پیشنهاد می دهیم. در این مجموعه اشیا و آثار باستانی بسیار ارزشمندی نگهداری می شوند که از جمله این آثار باستانی می توان به بقایای دایناسورها اشاره نمود. توجه داشته باشید که برای بازدید از این مجموعه نیازی به پرداخت هزینه نیست و کاملا رایگان است.

تورهای Pirate Walks

برای بازدید از محله های قدیمی شهر و همچنین اسکله می توانید از تورهایی به نام Pirate Walks بهره ببرید. برای شرکت در این تورها باید 10 پوند بپردازید. این تور موقعیت بسیار مناسبی است تا با تاریخ و فرهنگ این شهر بیشتر آشنا شوید و در Pirate Walks راهنماهایی برای شرح هر قسمت در نظر گرفته شده اند.

کشتی S.S. Great Britain

در بندرگاه بریستول کشتی قدیمی به نام S.S. Great Britain وجود دارد که امروزه به یک موزه جذاب تبدیل شده است. این کشتی، اولین کشتی بخار مسافربری در کل جهان بوده و هزینه بلیت ورودی به این کشتی و موزه 14 پوند است.

باغ وحش بریستول

مجموعه ای از چندین پارک و یک باغ وحش در کنار یک دیگر از جاذبه های اصلی این شهر است. باغ وحش بریستول 12 هکتار بوده و در آن 450 گونه از حیوانات نگهداری می شوند. این مجموعه برای خانواده ها و افرادی که همراه خود کودک دارند، بسیار جذاب خواهد بود.

مرکز رسانه Watershed

اگر به رسانه های دیجیتال علاقه داشته باشید، باید از مرکز رسانه Watershed دیدن کنید. در این مرکز رسانه های دیجیتال قدیمی و جدید وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده هم کنید. در این مرکز همایش ها و اتفاقات تصویری این شهر برگزار می شوند. رستوران های این مرکز در روزهای یکشنبه تخفیف های قابل توجهی دارند.

خیابان King

اگر به دنبال منطقه و خیابان تاریخی در این شهر هستید، حتما به خیابان King بروید. امروزه در این خیابان تئاترهای بسیاری برگزار می شوند. در گذشته این خیابان محل لنگر انداختن قایق هایی بوده که از ولز جنوبی به این شهر آمده بودند.

بازار سنت نیکولاس

مرکز خرید پرطرفدار در بریستول، بازار سنت نیکولاس است. این بازار دارای غرفه های بسیار زیادی بوده که در آن ها محصولات محلی منطقه در کنار لباس ها و کتاب های دست دوم بفروش می رسند. تعداد غرفه های این بازار آنقدر زیاد بوده که نمی توان در یک روز کل این بازار را گشت. براساس راهنمای سفر به بریستول باید بدانید که این بازار مکان بسیار مناسبی برای خرید سوغات است.

فعالیت های ورزشی

این شهر با توجه به موقعیتی که دارد، امکان فعالیت های ورزشی و تفریحات بسیاری را به افراد می دهد. از جمله این فعالیت ها می توان به دوچرخه سواری، کوهنوردی، صخره نوردی، دره نوردی، تپه نوردی، تیراندازی با کمان، قایقرانی و فرود با طناب اشاره نمود.

باث

در نزدیکی بریستول شهر قدیمی باث قرار گرفته است که دسترسی به آن از طریق قطار راحت صورت می گیرد. براساس راهنمای سفر به بریستول باید بدانید که در این شهر می توانید از حمام های قدیمی و جذاب دیدن کنید و با تاریخ این منطقه بیشتر آشنا شوید. سفر یک روزه به باث تجربه منحصر بفردی بوده که نباید آن را از دست داد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 585

به "سفری کوتاه به شهر دانشجویی و جوان پسند اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری کوتاه به شهر دانشجویی و جوان پسند اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید