کاهش 10 درجه ای دمای تهران

به گزارش تور استانبول، تهران (پانا) - با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز (11آذر) تا قبل از ظهر فردا (12آذر) در سطح استان بارش باران و برف کاهش قابل ملاحظه دما پیش بینی می شود.

کاهش 10 درجه ای دمای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان تهران با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و از ظهر امروز(11آذر) تا قبل از ظهر فردا(12آذر) در سطح استان بارش باران و برف و وزش باد در پاره ای نقاط همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات مه آلود و گاهی کولاک برف پیش بینی می شود.

از امشب تا بامداد یکشنبه (14آذر) کاهش قابل ملاحظه دما به طور میانگین 7 تا10درجه سلسیوس و یخبندان شبانه سطح زمین به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

از اوایل امشب (11آذر) تا صبح جمعه (12آذر) با تقویت رطوبت سامانه بارشی به صورت میانه تا شدید در نواحی شمالی از نیمه شب تا بامداد فردا، گاهی بارش برف پیش بینی می شود.

در روزهای شنبه (13آذر) تا دوشنبه (15آذر) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از شنبه (13آذر) تا دوشنبه (15آذر) به دلیل پایداری نسبی جو، انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای2- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (12آذرماه) نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید و در بعد از ظهر صاف با بیشترین و کمترین دمای 11 و 2 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

آسمان مرکز پس فردا (13آذرماه) قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد و اوایل شب غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 12و 3 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1912

به "کاهش 10 درجه ای دمای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 10 درجه ای دمای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید