ورود آسان به سوپر لیگ والیبال با خرید امتیاز!

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران، فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال از اواسط شهریور ماه آغاز به کار خواهد نمود. رقابت هایی که ویروس کرونا بر آن سایه انداخته و برگزاری صد درصدی آن را با اما و اگر همراه نموده است.

ورود آسان به سوپر لیگ والیبال با خرید امتیاز!

با اعلام فدراسیون والیبال، پایان حضور 12 تیمِ شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد، فولاد مبارکه سپاهان، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، شهداب یزد، خاتم اردکان، شهرداری ورامین، پیکان و سایپا در لیگ برتر سال 99 قطعی شد.

سه تیم نیز با نام های شرکت ایستک، بیمه سرمد و شهرداری قزوین خواهان ورود به رقابت های لیگ برتر هستند؛ تیم هایی که تنها راه ورود آنها به مسابقات خرید امتیاز تیم های لیگ رجحان است. طبق اعلام دبیر کل فدراسیون والیبال، دو تیم از سه تیم متقاضی می توانند با خرید امتیاز وارد رقابت های سوپر لیگ شوند.

تیم های شهرداری اراک، پیغام مشهد و راه یاب ملل مریوان سه تیمی هستند که به دلیل مسائل اقتصادی و عدم تسویه حساب از لیگ برتر کنار گذاشته شدند. حال سه تیم متقاضی باید امتیاز حضور در لیگ برتر را از یکی از این سه تیم خریداری نمایند. هرچند این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که حضور تیم پیغام در بین تیم های لیگ رجحان علامت سوال بزرگی است. این تیم سال گذشته با اعلام رسمی سایت فدراسیون از جدول رقابت ها کنار گذاشته شد و عملا نمی توان این تیم را لیگ رجحان دانست و در واقع فروش امتیاز هم نباید مطرح باشد.

با تزریق دو تیم دیگر به جمع 12 تیم باید شاهد برگزاری رقابت ها با 14 تیم باشیم. والیبال ایران با قرار گیری در صندلی هشتم جهان و مطرح شدن در جهان باید لیگی با کیفیت در حد و نام والیبال ایران برگزار کند. ورود به مسابقات لیگ برتر باید حساب شده تر صورت گیرد. اگر کیفیت مسابقات حائز اهمیت است نباید به هر طریقی راه ورود به سوپر لیگ را برای تیم ها باز کرد.

در حال حاضر تیم هایی که در مسابقات حضور دارند به یک اندازه از بازیکنان تراز اول بهره نمی گیرند و هنوز تکلیف یارگیری بعضی تیم ها معین نیست. حضور دو تیم دیگر که قهرمانی در دسته یک را نیز در پرونده ندارند صرف خرید امتیاز و شرکت در سوپر لیگ نمی تواند در کیفیت لیگ تاثیر گذار باشد و فقط بحث ورودی و منفعت آن برای فدراسیون مطرح است. تیم هایی ناشناخته که با پرداخت ورودی و خرید امتیاز به راحتی وارد سوپر لیگ می شوند و نشان می دهد راه ورود به سوپر لیگ چندان هم سخت نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1117

به "ورود آسان به سوپر لیگ والیبال با خرید امتیاز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود آسان به سوپر لیگ والیبال با خرید امتیاز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید