هیولای نو رضوانی

به گزارش تور استانبول، رضوانی، خودروساز ایرانی-آمریکایی سومین مدل خود را رونمایی کرد. این ماشین که نامش ونجنس (Vengeance) است، بر روی شاسی کادیلاک اسکالید ساخته شده و بدنه اش با الهام از بازی های ویدیویی طراحی شده است.

هیولای نو رضوانی

با اینکه ماشین بر روی شاسی کادیلاک ساخته شده، ظاهرش هیچ شباهتی به این شاسی بلند لوکس ندارد و بیشتر به ماشین های نظامی شبیه است. ونجنس به وسیله میلن ایوانف طراحی شده که کارش طراحی ماشین برای بازی های ویدیویی است. رضوانی می گوید در ساخت بدنه ماشین از مدل سازی کامپیوتری و پرینت سه بعدی استفاده نموده است.

رضوانی ونجنس را می توان به صورت ضد گلوله هم سفارش داد

برخلاف بدنه، اتاق ماشین تقریبا دست نخورده و همه امکانات رفاهی یک کادیلاک را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد. ماشین را می توان با سه موتور مختلف بنزینی و دیزل سفارش داد که قوی ترین موتور 682 اسب بخار قدرت دارد.

ونجنس را می توان به صورت ضد گلوله هم سفارش داد. به مدل ضدگلوله این شاسی بلند امکاناتی از جمله سیستم پخش دود برای محدود کردن دید ماشین های پشت سر، لاستیک های نظامی، دوربین حرارتی، دستگاه تشخیص بمب، نورافکن، دستگاه پخش گاز فلفل و جلیقه ضدگلوله اضافه می گردد.

قیمت مدل معمولی ونجنس 249 هزار دلار است، اما با اضافه کردن امکانات سفارشی قیمت ماشین به 644 هزار دلار می رسد.

گران ترین مدل رضوانی ونجنس 644 هزار دلار است

رضوانی موتورز در سال 2013 به وسیله فریس رضوانی تاسیس شد. این شرکت کارش را با ساخت یک ماشین اسپرت شروع کرد و اکنون سه شاسی بلند در محصولاتش دارد.

منبع: فوت و فن / bbc.com
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2146

به "هیولای نو رضوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولای نو رضوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید