نمایشگاه فیتور فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران است

به گزارش تور استانبول، ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، نمایشگاه فیتور فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران است.

نمایشگاه فیتور فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران است

محمدحسین صوفی گفت: چهل و دومین نمایشگاه جهانگردی فیتور (FITUR) اسپانیا روز چهارشنبه -29 دی- در مادرید اسپانیا با حضور پادشاه و تعدادی از مقامات و مسئولان اسپانیا گشایش یافت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: این نمایشگاه به علت شیوع سویه امیکرون نسبت به سالهای پیش از شیوع کرونا محدودتر برگزار می گردد، کشورهای مختلف و موسسات و شرکت های مرتبط با صنعت جهانگردی در این نمایشگاه حضور دارند و جمهوری اسلامی ایران هم به علت اهمیتی که برای توسعه صنعت جهانگردی قائل است، در این رویداد حضور فعالی دارد.

صوفی اضافه نمود: در پاویون ایران 14 شرکت از بخش خصوصی حوزه صنعت جهانگردی، شامل هتلداران، تورگردانان و دفاتر و موسسات خدمات سفر در فیتور 2022 حضور دارند که به معرفی جاذبه ها و ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و تمدنی و زیرساخت ها و توانمندی های صنعت جهانگردی ایران می پردازند.

مذاکرات B2B فعالان جهانگردی از همان ساعت اولیه فیتور شروع شد

صوفی گفت: در دو روز اول مذاکرات خوبی میان مدیران شرکتها و موسسات ایرانی حاضر در نمایشگاه با همتایان و همکاران خارجی آنها برای معرفی ایران و جذب جهانگرد و تسهیل اعزام جهانگرد ایرانی به مقاصد جهانگردی مختلف صورت گرفت.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به گفت وگوهای خود با مدیران ایرانی حاضر در نمایشگاه فیتور اشاره نمود و اضافه نمود: فعالان صنعت جهانگردی ابراز امیدواری می نمایند که پس از دوسال همه گیری جهانی کرونا سال آینده سال رونق جهانگردی باشد، که البته احیا و رونق صنعت جهانگردی پس از بحران کرونا، مستلزم همبستگی جهانی و کوشش و همکاری همه فعالان و ذی نفعان این حوزه است، که این همبستگی از این رویداد شروع شد.

صوفی اعلام کرد: نمایشگاه فیتور فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های صنعت جهانگردی ایران است و بخش خصوصی فعال در این حوزه، نقش مهمی در این جهت دارد، البته وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی هم وظیفه خود می داند و کوشش می نماید شرایط لازم برای ورود جهانگرد به کشور آسان گردد و امیدوارم سال خوبی برای رونق صنعت جهانگردی هم برای جذب جهانگردی و هم برای تسهیل اعزام جهانگرد به خارج پیش رو داشته باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1972

به "نمایشگاه فیتور فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه فیتور فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید