اندازه افزایش حقوق کارکنان در سال آینده تعیین شد

به گزارش تور استانبول، در جریان تدوین لایحه بودجه سال 1402، افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده علی الحساب به طور میانه 20 درصد اعلام شده شده است؛ البته این رقم می تواند در تدوین نهایی لایحه و در جریان آنالیز بودجه در مجلس دستخوش تغییر گردد.

اندازه افزایش حقوق کارکنان در سال آینده تعیین شد

به گزارش ایسنا، بخشنامه بودجه کل کشور امروز به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد تا برآورد بودجه سالانه خود را به سازمان برنامه و بودجه اعلام نمایند و بر اساس ضوابط و پیوست های بخشنامه بودجه سال 1402، دستگاه های اجرایی موظف شدند افزایش ضریب ریالی حقوقی را علی الحساب به طور میانه 20 درصد لحاظ نمایند.

در بخش اعتبارات هزینه ای پیوست شماره دو بخشنامه بودجه سال 1402 که به ضوابط اقتصادی این بخشنامه اختصاص دارد، آمده است: افزایش ضریب ریالی حقوق را علی الحساب به طور میانه 20 درصد نسبت به آخرین حکم کارگزینی سال 1401 لحاظ نمایند. رقم قطعی ضریب به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

بعلاوه بر اساس این بخشنامه، افزایش حقوق و دستمزد مشمولین قانون کار علی الحساب به طور میانه 20 درصد نسبت به آخرین حکم کارگزینی مشخص می گردد و رقم قطعی افزایش به تصویب شورای عالی کار خواهد رسید.

سقف اعتبار مربوط به سرانه اضافه کار کارکنان را در بودجه سال 1402 حداکثر معادل اعتبار سرانه اضافه کار در سال 1401 (مبتنی بر موافقتنامه سال 1401) پیش بینی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2144

به "اندازه افزایش حقوق کارکنان در سال آینده تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه افزایش حقوق کارکنان در سال آینده تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید