اتصال 1151 روستا به شبکه ملی اطلاعات در جدیدترین گزارش وزیر ارتباطات از توسعه روستایی در کشور

به گزارش تور استانبول، وزیر ارتباطات جدیدترین گزارش از فرایند توسعه ارتباطات روستایی در کشور را اعلام نمود و وعده داد که در انتها سال 1401 هیچ روستای دارای بیش از 20 خانوار بدون ارتباطات نباشد.

اتصال 1151 روستا به شبکه ملی اطلاعات در جدیدترین گزارش وزیر ارتباطات از توسعه روستایی در کشور

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جدیدترین گزارش از فرایند توسعه ارتباطات روستایی در کشور را اعلام نمود.

وی در پستی در اینستاگرام نوشت: به سرعت به سوی تکمیل ارتباطات روستایی پیش می رویم.

زارع پور اضافه کرد: سوم بهمن ماه در مراسمی 1000 روستای بالای 20 خانوار به شبکه ارتباطی متصل شدند. تا انتها بهمن ماه 151 روستای دیگر نیز در 17 استان به شبکه ارتباطات پایدار و پرسرعت پیوستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: طبق وعده تا انتها 1401 تمام روستاهای بالای 20 خانوار به این شبکه خواهند پیوست. کار سختی است اما با همراهی همکارانم در وزارت ارتباطات و اپراتورهای ثابت و همراه برای انجام آن مصمم هستیم.

وی گفت: تحقق این هدف مهم، البته نیازمند همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حفظ اعتبارات پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1401 برای وزارت ارتباطات و عدم تخصیص درآمدهای حوزه ارتباطات به سایر بخش ها است که امیدوارم با همراهی خود، جهت دستیابی ما به این هدف را تسهیل کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2037

به "اتصال 1151 روستا به شبکه ملی اطلاعات در جدیدترین گزارش وزیر ارتباطات از توسعه روستایی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 1151 روستا به شبکه ملی اطلاعات در جدیدترین گزارش وزیر ارتباطات از توسعه روستایی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید