مکاتبه سهرابیان با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی کانوئینگ برای تعویق مسابقات انتخابی المپیک

به گزارش تور استانبول، رئیس فدراسیون قایقرانی ایران طی مکاتباتی با فدراسیون جهانی و کنفدراسیون کانوئینگ آسیا پیشنهاد داد برای حفظ سلامت ورزشکاران رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در تایلند به تعویق بیفتد.

مکاتبه سهرابیان با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی کانوئینگ برای تعویق مسابقات انتخابی المپیک

با تور زمستان 99 عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره آسیا و اهمیت سلامت ورزشکاران در این قاره، فدراسیون قایقرانی ایران طی مکاتباتی با فدراسیون جهانی کانوئینگ و کنفدراسیون کانوئینگ آسیا پیشنهاد لغو و به تعویق افتادن رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در تایلند را داد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، در نامه نگاری خود با مسئولان آسیایی و جهانی با اشاره به اهمیت سلامت ورزشکاران و شرایط خاص قاره کهن پیشنهاد لغو و به تعویق افتادن مسابقات در تایلند را داده است. رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید نموده با توجه به اهمیت سلامت ورزشکاران و شرایط خاص در شرق آسیا به نفع قایقرانی آسیا است که رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک که قرار است فروردین ماه سال بعد در تایلند برگزار گردد به زمان و مکان دیگری منتقل گردد.

با این حال ملی پوشان قایقرانی کشورمان که در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک هستند با رعایت کامل نکات بهداشتی در اردو حضور دارند و تمریناتشان را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 746

به "مکاتبه سهرابیان با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی کانوئینگ برای تعویق مسابقات انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکاتبه سهرابیان با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی کانوئینگ برای تعویق مسابقات انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید