تور آلمان: آثار تاریخی نمایشگاه انسان در جستجوی منابع به آلمان برگشت

به گزارش تور استانبول، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، آثار تاریخی نمایشگاه انسان در جستجوی منابع به آلمان برگشت.

تور آلمان: آثار تاریخی نمایشگاه انسان در جستجوی منابع به آلمان برگشت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نمایشگاه انسان در جستجوی منابع؛ گزیده آثار معدن کاری باستان به وسیله موزه معدن آلمان در بوخوم در موزه ملی ایران از 12 آبان تا 24 دی برپا شده بود و به همین منظور تعدادی آثار مرتبط از آلمان به ایران آورده و به نمایش گذاشته شد.

این آثار به صورت امانت در اختیار موزه ملی ایران قرار داشت تا اینکه پس از انتها نمایشگاه، تمامی آثار با رعایت ضوابط و تشریفات قانونی به مبدا اصلی خود که همان موزه معدن آلمان است، برگشت داده شد.

این نمایشگاه حاصل کوشش مشترک موزه معدن آلمان در بوخوم و موزه ملی ایران بود که هدف آن نمایش پیشینه تجارب و دستاوردهای انسان در استخراج معادن، تأمین منابع برای ساخت ابزار و توانایی های فنی مرتبط با آنکه منجر به توسعه فناوری ها، شکل گیری حرفه ها، داد و ستد و تخصصی شدن صنایع در طول تاریخ شد.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این نمایشگاه حضور آثار بیش از 15 کشور دنیا بود که برای نخستین بار در ایران به نمایش عایدی. بعلاوه، بیش از بیست هزار نفر با رعایت شیوه نامه بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا از نمایشگاه بازدید کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2049

به "تور آلمان: آثار تاریخی نمایشگاه انسان در جستجوی منابع به آلمان برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: آثار تاریخی نمایشگاه انسان در جستجوی منابع به آلمان برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید