مقاله: هتل های کاستاریکا، لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا

به گزارش تور استانبول، Arenas del Mar این را ثابت میکند که اقامت در یک استراحتگاه جنگلی آنقدر هم ممکن است راحت نباشد: 38 اتاق مدرن آن از بهترین اتاق های مانوئل آنتونیو هستند، رستوران عالی و فضاهای عمومی، فضایی تجملاتی و همچنین محلی و روستایی را در خود جای داده اند. جنگل انبوه این ملک، دو ساحل زیبا با ماسه سفید در محل (که در منطقه نادر هستند) و حیات وحش به مهمانان این امکان را می دهد تا با طبیعتی که با زحمت زیادی از آن حفاظت شده ارتباط برقرار نمایند. اما این ملک 11 هکتاری بسیار شیب دار است، بنابراین باید برای رفتن به هرجای آن باید با هتل تماس بگیرید.

مقاله: هتل های کاستاریکا، لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا

به راحتی در میان مجلل ترین استراحتگاه های آمریکای مرکزی، چهار فصل را تجربه کنید. این استراحتگاه با داشتن دو ساحل زیبا، از هر یک از اتاقهای مجلل، منظره اقیانوس، که با متریالی از جمله چوب، بامبو و سنگ تزئین شده است و یک زمین گلف، این امکان را برای مهمانان فراهم می نماید که تعطیلات خود را عالی بگذرانند. اینجا مخصوص کسانی است که فراتر از شبه جزیره Papagayo را میخواهند. باید توجه داشته باشید که جاده های Guanacaste در شرایط نامناسبی قرار دارند.

اینجا یک مخفیگاه فوق العاده و دور از دسترس است و برای رانندگی پر از دست انداز است، دو ساعت و نیم از فرودگاه لیبریا فاصله دارد. اتاق ها به اندازه اتاقهای عظیم تفریحی منطقه چشمگیر نیستند، اما منظره بی نظیر، استخر بی نهایت خیره کننده و ساحل بسیار زیبا آن را جبران میکند. به علاوه، این جا هتلی دوست داشتنی است: Punta Islita سازگار با محیط زیست میباشد.

منبع مقاله: هتل های کاستاریکا، لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1667

به "مقاله: هتل های کاستاریکا، لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: هتل های کاستاریکا، لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل های کاستاریکا، لوکس ترین هتل ها در کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید