هتل پنج ستاره ملیا گرند هرمیتاژ؛اقامتگاهی لاکچری در وارنا

به گزارش تور استانبول، هتل پنج ستاره ملیا گرند هرمیتاژ در شهر وارنا بلغارستان واقع شده است. این هتل با خدمات لوکس و امکانات رفاهی برای مسافران اقامتی کامل و بی نظیر در دامنه های کوه فراهم می کند.

هتل پنج ستاره ملیا گرند هرمیتاژ؛اقامتگاهی لاکچری در وارنا

هتل ملیا گرند تنها 100 متر تا ساحل فاصله دارد و تا تفرجگاه گلدن سندز نیز مسافت کوتاهی داشته و در عرض 4 دقیقه به این ساحل زیبا دسترسی خواهید داشت.

هتل ملیا گرند هرمیتاژ در 9 طبقه در سال 2005 تأسیس شده است. هتل Melia Grand Hermitage چشم اندازی بی نظیر رو به دریا، استخر، پارک های اطراف یا تپه های جنگلی دارد.

همچنین در شمال این هتل به پارک سرسبز و در شرق نیز بالکن هایی به طرف ساحل وجود دارند. اقامت در این هتل به معنای این است که در مکانی بی بدیل و سرشار از آرامش و سکوت محو خواهید شد، درواقع این هتل به گونه ای است که بسیار فراتر از انتظارات شماست. به دلیل قرارگیری این هتل بر فراز تپه در میان جنگلی سبز، محیط شیک و امکانات بی نظیر در میان گردشگران شهرت دارد.

امکانات کلی هتل ملیا گرند هرمیتاژ

با اقامت در هتل ملیا گرند هرمیتاژ می توانید به امکانات عمومی مانند سه استخر، پارکینگ و اینترنت رایگان، اتاق خانواده، مرکز اسپا، بار و ساحل اختصاصی دسترسی داشته باشید به جز این که اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. شاتل فرودگاهی در این هتل همراه با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو و واکس با پرداخت هزینه مربوطه انجام می شود.

اگر برای سفر کاری اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرده اید، هتل ملیا گرند هرمیتاژ انتخاب مناسبی برای اقامتتان خواهد بود. همچنین برای ملاقات های کاری و جلسات شما محلی در نظر گرفته شده است و دستگاه کپی و فکس نیز در این هتل دایر هستند. در قسمت لابی هتل می توانید به مغازه هایی برای خرید سوغاتی مراجعه کنید یا به قسمت پذیرش بروید که کرایه اتومبیل امکان پذیر است. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید.

سالن زیبایی و آرایشی نیز در قسمت لابی دایر است. برای مسافران با مسائل جسمانی و ویلچری امکانات ویژه ای وجود دارد. کارکنان هتل نیز افراد مجرب بوده و به زبان های بلغاری، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و روسی تسلط دارند. در فضای بیرونی هتل ملیا گرند هرمیتاژ مبلمان چیده شده، صندلی آفتاب، ساحل خصوصی، بالکن و باغ وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل ملیا گرند هرمیتاژ

در هتل ملیا گرند هرمیتاٰژ ساحل، سرگرمی های عصرگاهی، کلوب بچه ها، کتابخانه، پینگ پنگ، زمین بازی و گیم روم دایر هستند. در فضای باز محیطی برای بچه ها وجود دارد تا بازی کنند، همچنین در محدوده داخلی هتل نیز محیطی برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ها، محیطی پازل مانند برای سرگرمی در هتل تعبیه شده است.

همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، سه استخر در این هتل وجود دارد؛ استخر شماره 1 به صورت فصلی کار می کند، استخر شماره 2 نیز همچنین به صورت فصلی دایر است ولی استخر شماره 3 برای همه رده های سنی از بچه ها تا بزرگسالان در تمام ایام سال مناسب است. رستوران موجود در هتل به نام Restaurant Hermitage بوده و غذاهای بین المللی به صورت بوفه ای سرو می کند.

امکانات سلامتی هتل ملیا گرند هرمیتاژ

توجه داشته باشید که با رزرو بلیط هواپیما و هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا می توانید از مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی استفاده کنید، همچنین خدمات دیگری مانند اتاق بخار، لیزر تراپی، کوتاه کردن و رنگ مو، مانیکور و پدیکور، خدمات زیبایی، چترهای ساحلی و حمام ترکی، جکوزی و سونا دایر هستند.

اتاق های هتل ملیا گرند هرمیتاژ

در هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا 727 اتاق وجود دارد و این اتاق ها عبارتند از: اتاق توئین و دوبل استاندارد با چشم انداز دریا، سوئیت جونییر، اتاق دوبل پریمیوم، سوئیت دولوکس، اتاق پریمیوم و اتاق توئین و دوبل استاندارد با چشم انداز پارک.

امکانات اتاق های هتل ملیا گرند هرمیتاژ

در همه اتاق ها نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد. به دلیل ضد دود بودن اتاق ها در این هتل محدوده ای برای افراد سیگاری تعبیه شده است و اجازه سیگار کشیدن در داخل اتاق را ندارید. اتاق های هتل ملیا گرند هرمیتاژ دارای تهویه مطبوعی هستند و سیستم گرمایش و سرمایش در همه اتاق ها تعبیه شده است و روم سرویس نیز در این هتل دایر است.

در داخل اتاق ها، حمام اختصاصی همراه با دوش، وان، حوله و لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارد. در داخل اتاق ها مینی بار، گاوصندوق، مایکروفر، کتری برقی، کاناپه، میز کار، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، رادیو، بالکن وجود دارند.

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا جاذبه های نزدیک

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا پارک آب آکوا پلیس: 750 متر

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا ساحل گلدن سندز: 850 متر

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا باغ دریایی: 16.3 کیلومتر

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا صومعه آلادژا: 3.9 کیلومتر

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا موزه تاریخ دارو: 17 کیلومتر

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا حمام های رومی وارنا: 17.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1312

به "هتل پنج ستاره ملیا گرند هرمیتاژ؛اقامتگاهی لاکچری در وارنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پنج ستاره ملیا گرند هرمیتاژ؛اقامتگاهی لاکچری در وارنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید