برترین مقاصد گردشگری مالزی

به گزارش تور استانبول، کوالامپور به اسم مرکز مالزی مملو است از جاذبه های تاریخی و تفریحی، اما تمام زیبایی های مالزی در این شهر خلاصه نمی گردد. برای لمس کامل شگفتی های مالزی انتخاب های فراوانی پیش روی گردشگران قرار گرفته است. مطلب برترین مقاصد گردشگری مالزی ما را به تماشا جزایر بکر و استثنایی این کشور می برد.

برترین مقاصد گردشگری مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

وقتی صحبت از به میان می آید شهر کوالالامپور بیشتر توجه ها را به سوی خود جلب می نماید اما تورهای مالزی به صورت ترکیبی هم برگزار شده و گردشگران می توانند با بازدید از جزیره های رویایی مالزی سفری متفاوت به این کشور را تجربه نمایند.

برترین مقاصد گردشگری مالزی

.

جزیره رویایی پنانگ

در بخش شمال غربی مالزی یکی از زیباترین جزایر این کشور وسیع و همواره سبز را می توان دید. پنانگ منطقه ای بکر و خارق العاده است که جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری در آن گردهم آمده و فضایی شاد را برای استقبال از گردشگران فراهم نموده اند.

تابش آفتاب ملایم در بیشتر روزهای سال، غذاهای منحصربه فرد و متنوع و بر پایی فستیوال های شاد و متنوع از ویژگی هایی هستند که پنانگ را در بین گردشگران محبوب نموده اند.

جاذبه های گردشگری پنانگ

سرگرمیات آبی: سرگرمیات آبی بیشترین جاذبه های پنانگ را در تور مالزی به خود اختصاص داده اند. قایق سواری، موج سواری، غواصی، گرفتن حمام آفتاب، قدم زدن بر روی شن های نرم و ده ها سرگرمی دیگر را می توانید در سواحل پنانگ تجربه کنید.

منطقه جرج تاون: جرج تاون منطقه ای تاریخی ست که قدم زدن در آن گردشگران را به سال های بسیار دوئر در مالزی می برد. معبد سری ماریاممان، خیابان هنر با نقاشی های دیواری، قلعه کورنووالیس، معبد کوان یین و معبد خونوگسی از جاذبه های منطقه جرج تاون هستند.

معبد وات چایا مانگ کالارام: وات چایا مانگ کالارام معبدی به سبک و سیاق معابد تایلندی ست که در دل جزیره پنانگ مالزی قرار گرفته و سومین بودای عظیم جهان را به طول 33 متر در خود دارد. اژدهای آب، اژدهای چینی و نقاشی هایی که زندگی بودا را به تصویر کشیده اند از تماشای های معبد هستند.

تپه توریستی پنانگ: تماشا طبیعت پنانگ در ارتفاع 820 متری از سطح دریا تجربه ای شگفت انگیز است که تنها و تنها در تپه توریستی پنانگ به دست خواهید آورد. گردشگران می توانند از طریق از طریق تله کابین و قطارهای برقی به این تپه توریستی دسترسی داشته باشند.

جزیره زیبای لنکاوی

لنکاوی هم مانند پنانگ جزیره ای ست زیبا که در بخش شمال غربی مالزی قرار گرفته است. این جزیره در زبان محلی به معنای عقاب قهوه ای بوده و مجسمه عظیم عقاب به اسم نماد جزیره در مرگز آن دیده می گردد.

دمای هوا در روزهای گرم لنکاوی بین 31 تا 43 و در روزهای سرد بین 23 تا 26 درجه سانتی گراد است. بنابراین لنکاوی را می توان به اسم یکی از برترین مقاصد گردشگری مالزی به تعداد آورد که برای گذراندن تعطیلات در تمام روزهای سال مناسب است.

جاذبه های گردشگری لنکاوی

آبشارهای تلاگا توجو: خانه جن و پری لقبی ست که ساکنان لنکاوی به آبشارهای تلاگا توجو داده اند. گردشگران می توانند با بازدید از آبشار از آبتنی در آب و بعلاوه یک پیاده روی مهیج لذت ببرند.

میدان عقاب لنکاوی: مجسمه قهوه ای که در میانه میدان قرار گرفته است از جاذبه های گردشگری لنکاوی به تعداد می رود. دریاچه میدان عقاب قهوه ای علاوه بر زیبایی خارق العاده از طریق چندین پل، تونل های سرپووشیده، رستوران و کافه تزیین شده است.

پل هوایی لنکاوی: پل هوایی لنکاوی در ارتفاع 700 متری از سطح دریا قرار گرفته و گردشگران می توانند از طریق ایستگاه آخر تله کابین به آن دسترسی پیدا نمایند. این پل می تواند وزن 250 نفر را به طور همزمان تحمل کند.

مراکز خرید لنکاوی: بازارهای کوچک محلی از جاذبه های اصلی جزیره لنکاوی هستند. صنایع دستی و لباس های محلی را می توان از این مغازه ها به اسم سوغات خریداری کرد.

شهر پرهیاهوی کوالالامپور

در سفر به کوالالامپور به اسم یکی از بعترین مقاصد گردشگری مالزی حتی یک لحظه وقت هم برای تلف شدن وجود ندارد. گویی که این شهر آرام و قرار نداشته و هر لحظه با هیجانی تازه میهمانان خود را سورپرایز می نماید.

کوالالامپور به اسم مرکز مالزی بیش از نیمی از جاذبه های این کشور را در خود جای داده است. در کوالامپور می توانید بی حساب و کتاب خرید نموده و از طعم غذاهای لذیذ خیابانی لذت ببرید.

در سفر به کوالالامپور می توانید از خیابان بوتینگ بینتانگ تماشا کنید. این خیابان منطقه ها مختلفی را شامل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می گردد. انواع مراکز خرید معمولی و لوکس، برترین رستوران و فست فودهای مطرح جهان که همه در این خیابان جمع شده اند.

برج های دوقلو پتروناس با 88 طبقه در هر برج و انواع فرووشگاه های لوکس، محله چینی ها با حال و هوای رنگی، منطقه تاریخی، طبیعی باتوکیو و چندین پارک و باغ وحش از جاذبه های گردشگری کوالالامپور به تعداد می فرایند.

منطقه تاریخی ساراواک

منطقه ساراواک به اسم یکی از مقاصد گردشگری مالزی با توجه به زیبایی های خاصی که دارد از معروفیت بسیار کمتری در میان گردشگران برخوردار است. اما اگر در سفر به مالزی در پی بازدید از منطقه ها بکر و کمتر شناخته شده هستید بازدید از ساراواک را از دست ندهید.

صخره های آهکی عظیم که مانند برج هایی بر فراز جنگل بارانی سرسبز برافراشته شده اند، دو غار آهو و غار کلیر واتر با خفاش های خوابیده و استالاکتیت های آهکی طبیعی، پارک ملی پارک ملی تالانگ ساتانگ و منطقه زیبای کوچینگ از جاذبه های منطقه ساراواک هستند.

بیشتر بخوانید …

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1754

به "برترین مقاصد گردشگری مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد گردشگری مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید