فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان کارآفرینان برتر استانی شناخته شدند

به گزارش تور استانبول، دو نفر از فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی و از آنان در جشنواره کار آفرینان برتر استان قدردانی شد.

فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان کارآفرینان برتر استانی شناخته شدند

علی حقیقی اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: در جشنواره کارآفرینان برتر استان سمنان در سال 98 محسن صابریان از شرکت مهندسی پویان صنعت قومس و محمدرضا محمدنژاد از شرکت سرگرمی سازان آسمان امید، از فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی و با حضور مسئولان استان از آنان قدر دانی شد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه در این جشنواره از 12 کار آفرین برتر استانی تجلیل شد، اضافه نمود: شرکت سرگرمی سازان آسمان امید در زمینه تولید بازی های موبایل و شرکت مهندسی پویان صنعت قومس در زمینه طراحی و تولید انواع سامانه های کنترلی، مانیتورینگ و هشداردهنده در بستر مخابراتی تلفن همراه، تلفن ثابت و اینترنت فعالیت دارند.

حقیقی اصل اضافه نمود: انتخاب فناوران در این جشنواره که هر سال برگزار می شود، بر اساس معیار های حداقل سه سال فعالیت کارآفرین، زیان ده نبودن شرکت، رعایت استاندارد های اجباری تولید یا خدمات، مانند موارد بهداشتی و زیست محیطی، برخورداری کارکنان از شرایط قانون کار و بیمه و دارا بودن صورت مالی تصویب شده و مجامع عمومی سالانه بوده است.

وی گفت: پارک علم و فناوری و مرکز رشد دانشگاه سمنان بر اساس رسالت خود ضمن حمایت از فناوران برای راه اندازی کسب و کار جدید آنان را برای رسیدن به فنون رسیدن به موفقیت هدایت می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 567

به "فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان کارآفرینان برتر استانی شناخته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان کارآفرینان برتر استانی شناخته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید