صدور 15 اخطار به سرمایه گذاران منطقه ویژه مالی بجنورد

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از صدور 15 اخطار به سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در منطقه ویژه مالی بجنورد داشته اند، اطلاع داد.

صدور 15 اخطار به سرمایه گذاران منطقه ویژه مالی بجنورد

از وبلاگ اخوتنیا دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

سیاوش وحدت در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: تاکنون این شرکت به 15 سرمایه گذار در منطقه ویژه مالی زمین برای امر سرمایه گذاری واگذار نموده است اما تاکنون اقدامی جهت احداث واحد فراوریی در آن جا نشده است.

وی اضافه کرد: این زمین ها در فاصله چهار ماه تا یک سال به سرمایه گذاران واگذار شده است و اخطارهای لازم جهت انجام سرمایه گذاری به سرمایه گذاران ارائه شده است.

وحدت ادامه داد: این شرکت تاکنون به هیچ عنوان به این سرمایه گذاران با توجه به فضای کسب و کار در کشور فشار وارد ننموده است اما باید شرایط این زمین ها نیز معین تکلیف گردد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک واحد فراوریی که امر فرآوری برنج را انجام می دهد در این منطقه راه اندازی شده است، اظهارکرد: این واحد فراوریی امر بازرگانی خود را آغاز نموده اما هنوز امر فراوری در آن آغاز نشده است.

این مقام مسئول توضیح داد: ممنوعیت واردات برنج از خارج کشور سبب شده تا در حال حاضر این واحد فراوریی، کار فراوریی نداشته باشد و فعالیت آن ها فعلا در قالب امور بازرگانی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 605

به "صدور 15 اخطار به سرمایه گذاران منطقه ویژه مالی بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 15 اخطار به سرمایه گذاران منطقه ویژه مالی بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید