سحر قریشی باز جنجال کرد ! ، حقمه نوش جانم !

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران:سحر قریشی درباره زحمت بسیار زیادش در مقابل دستمزد کمش صحبت می نماید که هرچه می گیرد نوش جانش حقش است.

سحر قریشی باز جنجال کرد ! ، حقمه نوش جانم !

سحر قریشی این بار با یک ویدیو دیگر سوژه شد . سحر قریشی در گفتگویی می گوید : خیلی زحمت می کشم و دستمزدی که می گیرم نوش جانم ولی خیلی خیلی کم است ! و باید بیشتر از اینها دستمزد داشته باشد.سحر قریشی بازیگر مطرح ایرانی است که در این چندوقت سحر قریشی حواشی زیادی را در پی داشته و طرفداران سحر قریشی او را زیر سوال بردند.

البته نکته ای که درباره دستمزد بازیگران مطرح می گردد همواره حاشیه هایی را به همراه دارد که اولا پاکبان شهرداری هم از صبح تا شب زحمت می کشد که از بازیگر بیشتر نباشد کمتر نیست ولی یک هزارم بازیگران دستمزد ندارد و دوما درامد اصلی بازیگران معروفیت است آنها در فیلم ها بازی می نمایند و اگر این بازی کردن حتی رایگان هم باشد در قبال معروفیتی که به دست می آورند چندین میلیارد پول به جیب می زنند که به این نکته در گفته هایشان اشاره نمی گردد.

حاشیه نقش های جلف سحر قریشی

سحر قریشی از بازی کردن در نقش های جلف و خاص و پر آرایش خسته شده است و می خواهد سایر نقش ها را هم تجربه کند ولی همکاران او را مسخره می نمایند و می گویند به درد همین نقش ها می خورد چون با همین نقش ها به معروفیت رسیده است. بازیگران زن مشهور (همکاران سحر قریشی) می گویند که سحر جلف است و به درد نقش هایی می خورد که یک زن یا دختر جلف را بازی کند و به او حمله می نمایند که بازیگر سوپر مارکتی است. سحر قریشی بارها دراینباره مصاحبه نموده و درباره اینکه فروش سینما با او بالا می رود و بازیگری است که باعث رونقش گیشه می گردد صحبت نموده است. البته سحر قریشی خودش می گوید که ذاتش با این نقش ها خیلی فرق دارد و اهل عبادت است و خیلی ذکر می گوید بر خلاف نقش هایی که به او می دهند آدم مذهبی است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1869

به "سحر قریشی باز جنجال کرد ! ، حقمه نوش جانم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سحر قریشی باز جنجال کرد ! ، حقمه نوش جانم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید