لو رفتن عکس گدایی شاهرخ استخری و همسرش در خارج از کشور

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران: شاهرخ استخری بازیگر جوان و مطرح سینمای ایران که به همراه همسرش به خارج از ایران سفر نموده است با انتشار پیامی در فضای مجازی از اتفاقی عجیبی که در این سفر برایشان اتفاق افتاده است، اطلاع داد.

لو رفتن عکس گدایی شاهرخ استخری و همسرش در خارج از کشور

شاهرخ استخری بازیگر محبوب و مطرح ایرانی می باشد که البته خیلی وقت است که شاهرخ استخری در قاب تلویزیون دیده نمی گردد اما به جایش تا دلتان بخواهد شاهرخ استخری در اینستاگرام راه به راه پست و استوری منتشر می نماید.چه در بازیگران و چه در بلاگر ها کمتر آقایی دیده می گردد که اینهمه تو اینستاگرام فعالیت داشته باشد از نظر انتشار روزمرگی، اما ظاهرا آقا شاهرخ استخری نه تنها خودش بلکه خانم دافش هم صبح تا شب در فضای مجازی هستند. البته سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری از این راه عایدی بسیار بالایی دارد و تبلیغات زیادی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگاران، شاهرخ استخری استوری را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن مردم فک کردند او و همسرش فقیر هستند و برای آن ها پول انداختند.

ماجرای شاهرخ استخری و همسرش در خارج

شاهرخ استخری که به همراه همسرش برای تعطیلات ژانویه به خارج از ایران سفر نموده است با استوری دو عکس نوشت، خارجی ها تصور نموده اند او گداست.

شاهرخ استخری با استوری عکس خودش و همسرش نوشته است: کمرم درد گرفته بود، یک دقیقه نشستیم، یکی رد شد، پول انداخت جلومون!

شاهرخ استخری از جمله سلبریتی هایی است که بخش هایی از زندگی خصوصی و لاکچری اش را با هوادارانش به اشتراک می گذارد.

بیوگرافی شاهرخ استخری

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از هواداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

منبع: رکنا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1923

به "لو رفتن عکس گدایی شاهرخ استخری و همسرش در خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن عکس گدایی شاهرخ استخری و همسرش در خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید