تور روسیه ارزان: گردشگری وحشت: قتلگاه هایی که هنوز هم مسکونی هستند!

به گزارش تور استانبول، یکی از دلایلی که یک مکان معین، به جاذبه گردشگری محبوب عالم ارواح مبدل می گردد، وقوع حوادثی تلخ و ناخوشایند همانند قتل است. واقعیت این است که بسیاری از ما دوست نداریم در مکانی که روزی شاهد به زمین ریختن خون انسانی بوده است، زندگی کنیم. اما شماری از ترسناک ترین های دنیای گردشگری وحشت، در کمال تعجب هنوز هم قابل سکونت هستند که در این مجال به معرفی شماری از آنها خواهیم پرداخت. با خبرنگاران همراه باشید.

تور روسیه ارزان: گردشگری وحشت: قتلگاه هایی که هنوز هم مسکونی هستند!

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خانه قرار است مأمن آرامش و آسایش اعضای یک خانواده باشد. اما گاهی اوقات یک خانه به جای تجربه کردن لحظات تلخ و شیرین حضور افراد یک خانواده، تماشاگر قتل فجیع یکی یا تمامی آنها است. در این زمان است که شاید آن روح شاد و سرزنده این محیط را ترک نموده و هیولای مهیب ترس، در تار و پودش رخنه کند؛ و درست در همین لحظه است که این خانه به مقصد گردشگری جذابی برای عاشقان دنیای ترس و هیجان مبدل خواهد شد.

در ادامه به سراغ شماری از عمارت های این چنینی خواهیم رفت که در عین جذابیت، همچنان به صورت مستمر یا گاه و بی گاه، پذیرای مالکانی نو بودند که حتی برای مدتی در آنها سکونت داشتند. خانه هایی که در سوابق همه آنها یک نکته به روشنی می درخشد: قتل.

خانه لابیانکا ، لس آنجلس

لیست خود را با یکی از دلخراش ترین حوادث جنایی شروع می کنیم. بسیاری در خصوص داستان قتل عام هولناک اتفاق افتاده در سال 1969، اطلاعاتی هر چند اندک دارند. لس آنجلس در فاصله روزهای هشتم تا دهم آگوست آن سال میزبان یک گروه کوچک از پیروان و اعضای خانواده چارلز منسون بود که طی دو فقره قتل وحشیانه هفت نفر را به کام مرگ فرستادند. نخست آنها 5 نفر را در عمارتی واقع در دره بندیکت که متعلق به کارگردان معروف هالیوودی رومن پولانسکی (Roman Polanski) بود به قتل رساندند. شب بعد، خود منسن به عنوان ترتیب دهنده و عامل اصلی قتل عام شب قتل، به یارانش پیوست تا در دومین قتل عام خود این بار مالک یک مغازه به نام لنو لابیانکا (Leno LaBianca) و همسرش رزماری را در منطقه لس فیلز (Los Feliz) به قتل برسانند.

در طول سال های بعد، هر دو عمارت به عنوان مکان های ترسناک که شاهد زجر کشیدن انسان هایی بی دفاع بودند، مورد توجه گردشگران نهاده شدند. مدتی بعد خانه اول تخریب شد، اما خانه لابیانکا هنوز هر سرپا ایستاده است و بیشتر قسمت های آن مسکونی است. بعد از وقوع این جنایات، زوجی فیلیپینی این خانه را خریداری کردند. از آن موقع تا کنون این خانه شاهد تغییر و بازسازی های متعددی بوده است، از جمله اضافه شدن یک استخر و یک گاراژ بدون سقف و البته آدرسش هم تغییر نموده است. این خانه مجددا در سال 1998 و به مبلغ 375 هزار دلار به فروش رسید.

خانه جون بنت رمزی (J)، کلرادو

در سال 2011 این خانه به بازار خرید و فروش املاک وارد و با قیمت 2/3 میلیون دلار برای فروش عرضه شد، اما در نهایت کسی تمایلی برای خرید این خانه از خود نشان نداد. در ماه مارس سال 2011، مالک خانه قیمت آن را تا 1/985 میلیون دلار کاهش دادند، به امید آنکه بالاخره این طلسم شکسته شده و این خانه زیبا به فورش رود. اما از آنجایی که این طلسم از مرگ تغذیه می نماید، این امر محقق نشد.

واقعیت این است که این خانه شاهد قتل کودکی شش ساله است. دخترکی که جسدش بعد از هشت ساعت جستجو در زیر زمین خانه اش کشف شد. ظاهرا در ابتدا ضربه ای به سر او زده و در ادامه او را خفه نموده بودند. پرونده قتل این کودک تا امروز حل نشده به جای مانده است.

مادر جون ادعا کرد که آدم رباها دخترش را دزدیده اند، اما هشت ساعت بعد جسد دخترک در زیرزمین محل سکونتش پیدا شد.

در سال 2004 کارول شولر میلنر دختر کشیش فعال در تلویزیون رابرت شولر این عمارت خالی را خریداری کرد.

اما بعد از اقامتی کوتاه مدت، او و خانواده اش به کالیفرنیا بازگشته و خانه مجددا برای فروش عرضه شد و از آن موقع تا کنون این خانه همچنان بدون مشتری هر از چند گاهی به بازار املاک ارائه می گردد.

میلنر در خصوص این عمارت می گوید که برخی از مردم از این عمارت تصوراتی تیره و تار دارند و مدام در خصوص اتفاق غم انگیزی که در این خانه روی داده است صحبت می نمایند. اما به نظر او مرگ خاتمه همه چیز نیست و خداوند با چنین چیزی محدود نمی گردد. او اضافه می نماید باور ندارد که خداوند ما را به حال خود رها کند و همین تفکر روی نگاه او به این خانه و تمام چیزهای دل انگیز آن، مؤثر بوده است.

عمارت لالوری (LaLaurie)، نیواورلئان

این عمارت منزل مادام دلفین لالوری است که بانویی فعال و مرفه بود که از قضا یک قاتل سریالی نیز از آب در آمد. او عادت داشت خدمتکاران خود را مورد آزار و اذیت قرار داده، به آنها گرسنگی داده و در نهایت با شکنجه به قتل برساند. روش های قتل او تا زمان وقوع یک آتش سوزی در سال 1834 که باعث تخریب بخشی از خانه شد، مخفی باقی ماند. در پی این مسئله مادام دلفین متواری شده و سر از نیواورلئان درآورد. اما با موج خشونت اتفاق افتاده، مادام این بار تصمیم گرفت به پاریس نقل مکان کند، جایی که در نهایت در سال 1849 همانجا تسلیم مرگ شد.

اما در خصوص خانه باید گفت که آتش سوزی به شدت به این عمارت صدمه زد، اما در سال 1888 این بنا بازسازی و بازسازی شد و بعدا به عنوان یک دبیرستان عمومی مورد استفاده نهاده شد. اما کاربری این خانه به مرور تغییر نموده و به هنرستان موسیقی، آسایشگاه نگهداری بزهکاران جوان، کافه، فروشگاه مبلمان و در نهایت یک آپارتمان لوکس مبدل شد.

در سال 2007 هنرپیشه معروف هالیوود نیکلاس کیج این عمارت را به مبلغ 3/45 میلیون دلار خریداری کرد، اما با قبول ضرری نسبتا هنگفت و با مبلغ 2/3 میلیون دلار، آن را به یک شرکت سرمایه گذاری محلی واگذار کرد. این خانه در سال 2010 به وسیله مایکل والن که در حوزه انرژی فعالیت می کرد خریداری شد که دیگر بار آن درخشش سابق را به این عمارت بازگرداند.

این خانه همچنان یکی از مقاصد محبوب گردشگری ارواح است که شایعات زیادی در خصوص وقوع حوادث عجیب و ماورایی در آن وجود دارد که البته از زمان بازسازی خانه تا کنون، اندکی تب این شایعات آرام گرفته است.

به خاتمه بخش نخست این مطلب رسیدیم. در مطلب بعدی، دیگر موارد این لیست توأم با قتل و خشونت را آنالیز خواهیم کرد.

منبع: کجارو / oddee.com
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1941

به "تور روسیه ارزان: گردشگری وحشت: قتلگاه هایی که هنوز هم مسکونی هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: گردشگری وحشت: قتلگاه هایی که هنوز هم مسکونی هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید