روغن تامین می شود مردم نگران نباشند

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/فارس فرماندار شیراز گفت که با تلاش های اجرا شده، طی 10 روز آینده روغن خوراکی مورد نیاز مردم در این شهرستان به بازار تزریق خواهد شد و مردم نگران نباشند.

روغن تامین می شود مردم نگران نباشند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

در حالیکه شهروندان شیرازی در خصوص نبود روغن مایع خوراکی به قیمت مناسب در بازار گلایه مند هستند، محمدرضا امیری فرماندار شیراز اظهار داشت که با تلاش های اجرا شده و طی 10 روز آینده، نگرانی مردم در خصوص تامین این کالای اساسی مرتفع خواهد شد.

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه کمبود روغن خوراکی مختص شیراز نیست، گفت: با پیگیری مسئولان استانی و رایزنی های اجرا شده استاندار فارس با سازمان صمت استان از طریق یکی از مراکز تولید روغن کشور سهمیه مازاد قریب به 1000 تن برای استان مشخص شده است.

امیری از رفع مشکل کمبود روغن در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم از امروز دیگر نگران تهیه روغن خوراکی نداشته باشند و روزانه 30 تا 40 تن روغن به فروشگاه ها تزریق خواهد شد و در طی 10 روزآینده حدود هزار تن روغن اضاف بر مازاد سهیمه با قیمت مصوب تامین خواهد شد.

فرماندار شیراز همچنین به موضوع اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، کارتن خواب ها و بچه ها کار و خیابانی در این شهر اشاره و اضافه کرد: برای اجرای این طرح اعتبارات خوبی برای نگهداری آنها به بهزیستی داده می شود و توسط علوم پزشکی شیراز در این هفته تست های 20 دقیقه ای از آنها برای کرونا گرفته می شود.

به گزارش خبرنگاران، طی هفته های اخیر، بارها مسئولان استان فارس در خصوص کمبود روغن خوراکی تولید داخل، وعده هایی را داده اند اما کمبود هنوز مرتفع نشده است؛ حال آنکه بعضی فروشگاه ها، روغن خوراکی خارجی را با قیمت های بسیار گران به خریداران عرضه می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، ششم آبان ماه در خبری اعلام کرده بود که به زودی کمبود روغن در این استان رفع خواهد شد و سهمیه مناسبی به فارس اختصاص یافته که به زودی در کارخانه ها بسته بندی و روانه بازار می شود.

حمیدرضا ایزدی 19 آبان در خبر دیگری اعلام کرده بود که یکی از علت های تداوم کمبود روغن، تخصیص نیمی از سهمیه مشخص شده روغن خوراکی برای فارس بوده است و به زودی و طی چند روز آینده این مشکل مرتفع خواهد شد.

اکنون و با گذشته دو هفته، همچنان شاهد تداوم کمبود روغن خوراکی و عرضه این کالا با قیمت های چند برابری گذشته در بعضی از واحدهای خرده فروشی و همچنین مشروط شدن فروش روغن به خرید سایر کالاها، هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1321

به "روغن تامین می شود مردم نگران نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روغن تامین می شود مردم نگران نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید