دستور روحانی درباره بازار لوازم خانگی

به گزارش تور استانبول، حسن روحانی با اشاره به برخی گزارش ها درباره افزایش قیمت برخی از کالاها و لوازم خانگی، بر ضرورت اجرای نظارت دقیق و اقدام عاجل و سریع برای ساماندهی قیمت ها در این بخش تاکید نمود.

دستور روحانی درباره بازار لوازم خانگی

به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس جمهور با دستور به مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت، بر ضرورت اجرای نظارت های دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت ها در بازار لوازم خانگی تاکید نمود.

روحانی در مصاحبه با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن استماع گزارش وی در زمینه توسعه فراوری لوازم خانگی و شرایط بازار این محصولات در کشور طی ماه های اخیر، با اشاره به برخی گزارش ها درباره افزایش قیمت برخی از کالاها و لوازم خانگی، بر ضرورت اجرای نظارت دقیق و اقدام عاجل و سریع برای ساماندهی قیمت ها در این بخش تاکید نمود.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی پس از بازگشایی نسبی فعالیت ها و کسب و کارها و رفع برخی محدودیت ها در این راستا، گفت: باید با استفاده از توانمندی و ظرفیت ایجاد شده برای فراوری لوازم خانگی در داخل کشور و جلوگیری سریع از فرایند افزایشی قیمت این کالاها در بازار، از به وجود آمدن تنگنا و مشکل برای مردم توسط برخی دلالان و افراد سودجو جلوگیری کنیم.

روحانی با تقدیر از کوشش ها و خدمات فعالان، دست اندرکاران و کارگران کوششگر در زمینه فراوری لوازم خانگی داخلی در کشور، از سرپرست وزارت صمت خواست تا با هماهنگی با اصناف و اجرای نظارت های دقیق نسبت به کنترل و ساماندهی بازار لوازم خانگی اقدام و گزارش های مربوط را به جلسه روز یکشنبه ستاد مالی دولت ارائه کند.

رئیس جمهور تاکید نمود: شایسته نیست با وجود کوششی که فراوری نمایندگان کشور به ویژه در ماه های اخیر در زمینه افزایش فراوری لوازم خانگی با کیفیت دارند، مردم برای خرید این محصولات دچار فشار و تنگنا باشند و باید تمام دستگاه های ذیربط در دولت با همکاری سایر بخش ها این مسائل را رفع نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1046

به "دستور روحانی درباره بازار لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور روحانی درباره بازار لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید