حضور تریبون در کمپین خوی

به گزارش تور استانبول، اوایل بهمن ماه سال 1401 بود که خبری هولناک، دل تمامی هم وطنان مان را به درد آورد. زلزله ای 5/9 ریشتری که در شهرستان خوی واقع در استان آذربایجان غربی رخ داد و خسارت های زیادی را برجای گذاشت.

حضور تریبون در کمپین خوی

به گزارش تریبون نیوز شدت زلزله باعث تخریب بسکمک از خانه ها در شهرستان خوی و روستاهای اطراف آن شد و مردم مجبور بودند که در سرمای شدید به خیابان ها پناه ببرند. در چنین شرایطی اشخاص، نهادها و سازمان ها باید دست به دست یکدیگر دهند و به مقدار توان خود برای عبور از این شرایط سخت کمک نمایند.

به همین دلیل، زیست بوم استارتاپی ایران هم دست به کار شد تا در جهت تامین رفاه هم وطنان در شهرستان خوی گام کوچکی بردارد. ایده اولیه کمپین خوی به وسیله شرکت پادرو مطرح شد و کسب وکارهایی مثل تریبون، دیوار، دیجی کالا، اسنپ، فلایتیو، زرین پال، آچارباز، دکترتو، تکنولایف، زیتل، فناپ تلکام، فناپ تک، زیتل، پارسا، فناپ، پرداخت بانک پاسارگاد و ماهکس همراه شدند تا بیش از 1000 قلم کالا مانند چادر، پتو، بخاری برقی، لباس، اقلام خشک خوراکی و بهداشتی و داروی سرماخوردگی را به دست مردم زلزله زده خوی و شهرهای اطراف آن برسانند.

تریبون در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در کمپین خوی شرکت کرد تا به تامین نیازهای مردمی که در دمای چند درجه زیر صفر در چادرها زندگی می نمایند، با توزیع بسته های بهداشتی کمکی نموده باشد.

امیدواریم به زودی اتفاقات مثبتی در این منطقه رخ دهد و با کمک مردم و مسئولین، افراد زلزله زده خوی بتوانند هرچه سریع تر در پناهگاه های امن تری زندگی نمایند. تریبون به نوبه خود از تمامی کسب وکارهایی که در این کمپین کمک رساندند، کمال تشکر را دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2210

به "حضور تریبون در کمپین خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تریبون در کمپین خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید