تاکید پوتین و ماکرون بر همکاری روسیه و فرانسه در مورد قره باغ

به گزارش تور استانبول، روسای جمهور روسیه و فرانسه در گفتگویی تلفنی بر لزوم افزایش همکاری های دو کشور در مورد قره باغ تاکید کردند.

تاکید پوتین و ماکرون بر همکاری روسیه و فرانسه در مورد قره باغ

جهت دریافت خدمات ویلا سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و امانوئل ماکرون همتای فرانسوی وی، در مصاحبهیی تلفنی در مورد شرایط قره باغ به رایزنی پرداخته و بر لزوم افزایش همکاری ها در این خصوص تاکید نمودند.

روسای جمهور دو کشور بعلاوه از آمادگی مسکو و پاریس برای توسعه همکاری ها خبر دادند.

در بیانیه ای که کرملین در این رابطه منتشر نموده آمده است: رئیس جمهور (پوتین) تاکید نمود که شرایط در منطقه پایدار شده و توافق 9 نوامبر که به امضای روسای جمهور روسیه، آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان رسیده اجرا شده است. دو طرف برحضور مثبت صلحبانان روسی که ضامن آتش بس و حفظ جان افراد غیر نظامی حاضر در منطقه هستند تاکید دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: روسای جمهور روسیه و فرانسه در این مصاحبه از آمادگی خود برای انجام همکاری در زمینه های مختلف مربوط به منطقه قره باغ در چارچوب گروه مینسک خبر داده و بر آن تاکید نمودند.

در تاریخ 16 نوامبر هم پوتین و ماکرون در مصاحبهیی تلفنی در مورد موضوع قره باغ رایزنی نموده بودند. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1753

به "تاکید پوتین و ماکرون بر همکاری روسیه و فرانسه در مورد قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید پوتین و ماکرون بر همکاری روسیه و فرانسه در مورد قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید