تور ارزان اروپا: بازوی اجرایی اتحادیه اروپا در حال تهیه پیش نویس تحریم احتمالی نفت روسیه

به گزارش تور استانبول، خبرگزاری خبرنگاران-هنوز تصمیمی قطعی برای تحریم نفت روسیه از طریق 27 عضو اتحادیه اروپا اتخاذ نشده است اما بازوی اجرایی این اتحادیه در حال کار بر روی این قضیه است.

تور ارزان اروپا: بازوی اجرایی اتحادیه اروپا در حال تهیه پیش نویس تحریم احتمالی نفت روسیه

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از رویترز، وزرای خارجه ایرلند، لیتوانی و هلند روز دوشنبه گفتند بازوی اجرایی اتحادیه اروپا در حال تهیه پیش نویس پیشنهادهایی برای تحریم احتمالی نفتی اتحادیه اروپا علیه روسیه است اگرچه هنوز توافقی برای ممنوعیت واردات نفت خام روسیه وجود ندارد.

سایمون کاونی، وزیر امور خارجه ایرلند هنگام ورود به لوکزامبورگ برای ملاقات با همتایانش، در خصوص تصمیمات کمیسیون اروپا گفت: آنها (اعضای اتحادیه) اکنون در حال کار روی تضمین این موضوع هستند که نفت بخشی از بسته تحریمی بعدی باشد.

همتایان هلندی و لیتوانیایی او نیز گفتند که کمیسیون اروپا در پی راه هایی برای هدف قرار دادن نفت روسیه است تا به روسیه فشار بیاورد. نفت روسیه حدود یک چهارم واردات نفت خام اتحادیه اروپا را تشکیل می دهد

ووپکه هوکسترا، وزیر امور خارجه هلند گفت: ما در حال آنالیز سایر (تحریم ها)، از جمله انرژی هستیم.

هرگونه تحریم نفتی بر اساس جزئیات فنی، دامنه و زمان اجرای چنین اقدامی و حمایت 27 کشور عضو اتحادیه اروپا است. وابستگی انرژی در سراسر بلوک اروپا بسیار فرق دارد و کشورهایی مانند بلغارستان تقریباً به طور کامل به نفت روسیه وابسته هستند. مجارستان نیز گفته است نمی تواند از تحریم نفتی روسیه حمایت کند.

موضع آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا بسیار مهم خواهد بود. آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان که وارد لوکزامبورگ شد ه است، خواهان طرح هماهنگ شده برای حذف کامل سوخت های فسیلی از روسیه شد، اما دیپلمات های اتحادیه اروپا گفته اند که برلین فعالانه از تحریم فوری نفتی روسیه حمایت نمی کند.

ایالات متحده و انگلستان واردات نفت روسیه را تحریم نموده اند به این امید که منبع عایدی قابل توجهی را برای مسکو قطع نمایند. این تصمیم برای اقتصاد اروپا به علت وابستگی آن سخت تر است و می تواند قیمت های انرژی را بالا ببرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2061

به "تور ارزان اروپا: بازوی اجرایی اتحادیه اروپا در حال تهیه پیش نویس تحریم احتمالی نفت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: بازوی اجرایی اتحادیه اروپا در حال تهیه پیش نویس تحریم احتمالی نفت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید