استقبال آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا

به گزارش تور استانبول، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تصمیم اروپا در تحریم 19 مقام دولت ونزوئلا استقبال کرد و آن را پیامی واحد برای بازگرداندن دموکراسی در آن کشور دانست.

استقبال آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا

با ما سفر کنید و با بهترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ند پرایس شامگاه دوشنبه خاطرنشان کرد ما از اعلامیه امروز اروپا برای تحریم اعضای رژیم مادورو که دموکراسی را تضعیف نموده اند تا مرتکب سوء استفاده حقوق بشری شده اند، استقبال می نماید.

وی اضافه نمود: این یک پیغام روشن، قوی و شدید است که دنیا در فراخوان بازگرداندن دموکراسی در ونزوئلا متحد می گردد.

شورای اروپا روز دوشنبه 19 مقام برجسته ونزوئلا را به دلیل نقش آنها در آنچه که اقدامات و تصمیمات تضعیف کننده دموکراسی و حاکمیت قانون در کشور یا در نتیجه نقض جدی حقوق بشر نامیده اند، به لیست افرادی که تحت اقدامات محدود کننده هستند، اضافه نمود.

در بیانیه این شورا آمده است که با تصمیم امروز، 55 نفر از مقامات دولت نیکلاس مادورو شامل ممنوعیت سفر و مسدود شدن دارایی می شوند.

شورای اروپایی مدعی شده است اتحادیه اروپا به تعامل و همکاری با همه ذینفعان در ونزوئلا برای ارتقای گفت وگوی صلح آمیز و راه چاره دموکراتیک و پایدار برای بحران های این کشور ادامه خواهد داد.

اتحادیه اروپا در نوامبر 2017 اقدامات محدود کننده ای را علیه ونزوئلا اعمال کرد. این اقدامات شامل تحریم اسلحه و تجهیزات سرکوب داخلی و اعمال ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی برای افراد مندرج در لیست شده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1477

به "استقبال آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال آمریکا از تصمیم اروپا برای تحریم مقام های ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید