آموزش های مجازی راهگشای صنعت گردشگری در کرمان

به گزارش تور استانبول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: کارکنان تأسیسات گردشگری استان با آموزش های مجازی و آنلاین برای دوران پساکرونا آماده می شوند.

آموزش های مجازی راهگشای صنعت گردشگری در کرمان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی به برگزاری کلاس های آموزشی با عنوان رعایت بهداشت فردی و محیطی در دوران پسا کرونا اشاره نمود و اظهار کرد: این کلاس های آموزشی ویژه کارکنان تأسیسات گردشگری استان کرمان است.

او با اشاره به اینکه بهداشت و ضدعفونی مراکز اقامتی و واحدهای گردشگری و همچنین بهداشت فردی در دوران پسا کرونا موردتوجه گردشگران و دستگاه های مرتبط خواهد بود، اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب افت درآمدهای تأسیسات گردشگری و فعالیت های گردشگری استان شده است که باید با برنامه ریزی لازم، زمینه بهبود بهداشت روانی گردشگران در دوران پساکرونا فراهم گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان با اشاره به اینکه با برگزاری دوره های آموزشی مؤثر و خلاقانه می توان شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری استان بود، توضیح داد: بدون شک در دوران پسا کرونا روان شناسی سفر گردشگران تغییر خواهد نمود به گونه ای که تا چندین ماه گردشگران از حضور در تورهای گروهی خودداری و با احساس امنیت کمتری در فضاهای شلوغ اقامت خواهند کرد.

او با بیان اینکه با تبلیغات اعتماد ساز توسط بخش دولتی و خصوصی می توان از هم اکنون گردشگران را به سفر رفتن و حضور در تأسیسات گردشگری ترغیب کرد، گفت: برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه بسیار تأثیرگذار خواهد بود که خوشبختانه در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است.

فعالی با اشاره به اینکه کرمان استانی چهارفصل است که در طول سال گردشگران زیادی را میزبانی می نماید، گفت: در تلاشیم زمینه حضور گردشگران را برای دوران پساکرونا فراهم آوریم که با تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری در فضاهای مجازی می توان به این هدف رسید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 984

به "آموزش های مجازی راهگشای صنعت گردشگری در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های مجازی راهگشای صنعت گردشگری در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید