آسترازنکا و فایزر در برابر کرونای هندی 33 درصد اثربخشی دارند

به گزارش تور استانبول، داده های منتشر شده به وسیله بهداشت عمومی انگلیس حاکی از آن است که هر دو واکسن فایزر و آسترازنکا فقط حدود 33 درصد در برابر گونه هندی ویروس کرونا موثر هستند.

آسترازنکا و فایزر در برابر کرونای هندی 33 درصد اثربخشی دارند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از ای نیوز، ادوارد جان کامپورت آرگار، وزیر امور خارجه بهداشت انگلیس، می گوید: ادامه قرنطینه و اعمال محدودیت رفت و آمد در شرایطی که تعدادی از افراد در انتظار دز دوم واکسن هستند، به بهبود شرایط برای واکسیناسیون همگان و آنهایی که هنوز پیروز به دریافت دز دوم نشده اند یاری می نماید.

برهمین اساس، تأخیر 4 هفته ای در لغو قرنطینه، امکان واکسیناسیون 10 میلیون نفر که باید دز دوم را دریافت نمایند، فراهم می نماید.

ادوارد آرگار می گوید: این تأخیر می تواند به برداشتن فاصله بین افرادی که کاملاً واکسینه شده اند و افرادی که هنوز دوز دوم دریافت نمی نمایند یاری کند.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس شب گذشته تأیید کرد که دولت از برنامه های لغو محدودی ها در 21 ژوئن جلوگیری خواهد نمود تا زمان بیشتری را واکسیناسیون عموم مردم داشته باشد.

براساس داده های منتشر شده، 30 میلیون نفر در سراسر انگلیس هر دو دز واکسن ویروس کرونا را دریافت نموده اند، در حالی که میلیون ها نفر تنها پیروز به دریافت یک دز از واکسن شده اند.

این در حالی است که نگرانی های فزاینده ای در خصوص نوع هندی کرونا وجود دارد، اطلاعات منتشر شده در هفته گذشته نشان داد که مقاومت آن در برابر واکسن های موجود نسبت به سویه های قبلی بیشتر است.

داده های منتشر شده به وسیله بهداشت عمومی انگلیس (PHE) حاکی از آن است که هر دو واکسن فایزر و آسترازنکا فقط در حدود 33 درصد در برابر این نوع موثر هستند که برای اولین بار در هند شناسایی شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1741

به "آسترازنکا و فایزر در برابر کرونای هندی 33 درصد اثربخشی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسترازنکا و فایزر در برابر کرونای هندی 33 درصد اثربخشی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید