آذرماه چقدر پول در بازار مسکن جا به جا شد؟

به گزارش تور استانبول، بر اساس آمارهای رسمی در آذرماه امسال 9664فقره قرارداد معامله مسکن در مناطق 22گانه تهران منعقد شده است.

آذرماه چقدر پول در بازار مسکن جا به جا شد؟

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

آمارهای دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد از ابتدای تا انتهای آذرماه سال جاری 9664 فقره مبایعه نامه در مناطق 22 گانه تهران ثبت شد که ارزش این معاملات بالغ بر 10 هزار و 44 میلیارد تومان بوده است.

تعداد مبایعه نامه های منعقد شده در آذرماه نسبت به ماه پیش از آن یعنی آبان افزایشی بیش از 137 درصد را تجربه نموده است. فعالان بازار رشد قیمت بنزین را عامل موثر در عقد قراردادهای مسکن می دانند چرا که پیش از این تعداد خریداران همیشه کمتر از تعداد فروشندگان بوده است.

ارزش مبایعه نامه ها در این دوره زمانی برابر با 10 هزار و 44 میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه پیش از آن 165.6 درصد افزایش یافته است.در آبان ماه سال جاری ارزش معاملات صورت گرفته 3930 میلیارد تومان و در مهرماه سال جاری ارزش معاملات صورت گرفته صحیح در تهران 3630 میلیارد تومان بوده است. در شهریور ماه سال جاری ارزش ریالی 2455 فقره معامله مسکن صورت گرفته نیز در تهران بالغ بر 2940 میلیارد تومان بود.

بیشترین ارزش معاملات سال جاری مربوط به اردیبهشت ماه با 13 هزار و 300 میلیارد تومان است.

منبع خبر: اقتصاد آنلاین

منبع: ساختمانچی
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 668

به "آذرماه چقدر پول در بازار مسکن جا به جا شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرماه چقدر پول در بازار مسکن جا به جا شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید