آخرین قیمت آپارتمان های 60 متری

به گزارش تور استانبول، عمده معاملات مسکن اجرا شده در بازار مناطق مصرفی تهران، به آپارتمان های قدیمی در گروه متراژی تا 60 مترمربع تعلق دارد.

آخرین قیمت آپارتمان های 60 متری

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

آنالیز قیمت خرید آپارتمان های 60 متری و تعداد معاملات ملکی صورت گرفته در بازار مسکن تهران نشان می دهد که هم اکنون عمده متراژ مورد جست وجوی تقاضای مصرفی در اغلب مناطق شهر تهران تا 60 متر مربع است.

به گزارش خبرنگاران در بین متقاضیان این گروه متراژی، خانه اولی هایی حضور دارند که ارزش دارایی نقدی آنها پس از تورم شدید ملکی در مدت کمتر از دو سال اخیر، به شدت کاهش یافته و آن گونه که باید، نتوانسته اند بودجه خود را ترمیم نمایند و پرقدرت به بازار مسکن بازگردند بنابراین حتی خرید آپارتمان نقلی نوساز برای بسیاری از آنها ناممکن است.

از آنجایی که اغلب آپارتمان های کوچک متراژ آگهی شده نزد بنگاه های ملکی در بازار مسکن بهمن و اسفند، در مناطق مصرفی واقع بوده و بین 10 تا 20 سال ساخت است، متقاضیان خانه اولی با توجه به بودجه خود، گزینه های متعددی برای ارزیابی قیمت و خرید پیش رو دارند. هر چند طبیعی است تعداد آگهی ها در مقایسه با شب عید سال گذشته که معاملات هنوز در مرحله رونق نسبی بود، بسیار کمتر است اما مقایسه شرایط عرضه و تعداد معاملات با پاییز گذشته، معین می نماید که عرضه هم اکنون تا حدودی از تقاضای خرید آپارتمان های مصرفی پشتیبانی می نماید.

هر چند بسیاری از آپارتمان های عرضه شده فاقد امکانات کامل هستند، اما با توجه به تناسب با بودجه خریداران، در صورت قیمت پیشنهادی منصفانه در این موعد زمانی احتمالا به فروش می فرایند. مشاوران املاک بر این باورند که در اسفند ماه رشد حجم معاملات مسکن احتمال دارد، مگر اینکه به دنبال رخدادهای غیرمنتظره در بازارهای دیگر، تمایل به عرضه یا قیمت پیشنهادی در بازار مسکن دچار تغییر محسوس گردد. در جدول زیر آخرین قیمت پیشنهادی خرید آپارتمان های 60 متری در تهران ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 718

به "آخرین قیمت آپارتمان های 60 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت آپارتمان های 60 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید