بهترین زمان سفر به کیش

به گزارش تور استانبول، مانند تمامی سفرها، وقتی صحبت از سفر به کیش می شود، به احتمال زیاد بیشتر کسانی که قصد سفر به این جزیره را دارند، با این چالش روبرو خواهند شد چه زمانی به کیش سفر کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمی توان برای تمامی افراد زمان مشخصی برای سفر به کیش در نظر گرفت، بلکه بهترین زمان سفر به کیش را نیاز و هدف مسافران از سفر به این جزیره تعیین می کند. در این مطلب فلای تودی به بررسی سفر به کیش در چهار فصل سال می پردازد تا بتوانید با توجه به هدفتان از سفر، تصمیم بهتری برای زمان مناسب خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره بگیرید و به این ترتیب از سفر خود نهایت لذت و بهره را ببرید.

بهترین زمان سفر به کیش

سفر به کیش در فصل بهار

با توجه به مقارن بودن فروردین ماه با عید باستانی ایران و تعطیلات نوروزی، جزیره کیش در اوایل فصل بهار با حجم کثیری از گردشگران روبرو می شود. از طرف دیگر، به دلیل هوای مطلوب جزیره و خنکی هوا در ماه اردیبهشت و اوایل خرداد، بسیاری از افراد این فصل را برای سفر به کیش انتخاب می کنند. اما باید به این نکته نیز توجه داشت، به همان اندازه که آب و هوای دلپذیر بهار گردشگران را به سمت این جزیره می کشاند، به همان اندازه هزینه سفر به کیش در این فصل، به خصوص در ایام نوروز با افزایش نرخ همراه است.

سفر به کیش در فصل تابستان

فصل تابستان، هم می تواند بهترین فصل و هم بدترین فصل برای سفر به جزیره کیش باشد. تحمل آب و هوای گرم و شرجی کیش در فصل تابستان بسیار سخت است و بیشتر افراد، حتی ساکنین این جزیره هم در این فصل به خصوص در ساعات میانی روز از اقامتگاه های خود بیرون نمی آیند. بنابراین توصیه می کنیم اگر از آن دسته افرادی هستید که از گرمای هوا کلافه می شوید و طاقت دمای بالای 50 درجه کیش را ندارید به این جزیره سفر نکنید. از طرف دیگر، تابستان فصل برگزاری جشنواره ها و رونق تفریحات آبی این جزیره است. بنابراین اگر می خواهید از جشنواره های تابستانی کیش، آفتاب دریافت در سواحل شنی، شنا و تفریحات آبی آن لذت ببرید، فصل تابستان بهترین فصل برای سفر به کیش است. البته باید توجه داشته باشید که تعداد بالای گردشگران در این فصل، سفر به کیش را پرهزینه می کند.

سفر به کیش در فصل پاییز

به دلیل بارندگی زیاد در فصل پاییز، اگر قصد گشت و گذار در جزیره را دارید، این فصل برای سفر به کیش مناسب نیست. اما با توجه به باز بودن مراکز خرید و بازارهای کیش در این فصل، اگر قصد خرید در کیش را دارید، فصل پاییز برای سفر به کیش بسیار مناسب است. از طرفی به علت کم بودن مسافر در این فصل سال، می توانید بلیط هواپیما به کیش را ارزانتر بخرید و با صرف هزینه ای کمتر در هتل های کیش اقامت داشته باشید.

سفر به کیش در فصل زمستان

اگر در فصل زمستان به کیش سفر می کنید، نباید انتظار آب و هوای سرد و تفریحات برفی را در این جزیره داشته باشید. در واقع به دلیل گرمای هوای کیش، آب وهوای این جزیره در فصل زمستان معتدل است. بنابراین، زمستان سفر به جزیره را دلپذیر می کند. اما با توجه به اینکه بیشتر افراد در اواخر این فصل، خود را برای سفر نوروزی به کیش اماده می کنند، تعداد گردشگران در فصل زمستان در کیش کاهش پیدا می کند. همزمان با کم شدن تعداد گردشگران در کیش، هزینه خرید بلیط هواپیما و اقامت در این جزیره نیز کاهش پیدا می کند. به همین دلیل در زمستان، علاوه بر برخورداری از هوایی دلپذیر، می توانید با صرف هزینه ای بسیار کمتر به این جزیره سفر کنید.

چه زمانی به کیش سفر کنم؟

با توجه به مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، اگر در سفرهای بعدی قصد سفر به جزیره کیش را داشته باشید، بسیار راحت تر و با دید وسیع تری می توانید برای زمان سفر به کیش تصمیم گیری نمایید. ابتدا و قبل از اقدام برای خرید بلیط هواپیما کیش، هدف خود را از سفر به این جزیره مشخص نمایید. اگر قصد شما از سفر به کیش، شرکت در جشنواره ها و فستیوال های این جزیره است و در عین حال طاقت گرمای طاقت فرسای کیش را دارید، توصیه می کنیم که در فصل تابستان به این جزیره سفر نمایید.

اگر با هدف خرید به کیش سفر می کنید، فصل پاییز گزینه مناسبی برای سفر شما خواهد بود. اگر در سفر به کیش، به گشت و گذار در شهر علاقه مند هستید و آب و هوا برایتان ارجحیت دارد، توصیه می کنیم که از اواخر اسفند ماه تا اوایل خرداد ماه به این جزیره سفر نمایید و در آخر اینکه اگر از دوستداران سفر کم هزینه هستید و می خواهید با صرف کمترین هزینه به کیش سفر کنید، پیشنهاد ما به شما سفر به این جزیره در فصل پاییز و زمستان است. البته گزینه دیگری که برای سفر ارزان به کیش پیش روی شماست، خرید بلیط هواپیما کیش از سامانه آنلاین و جامع رزرو بلیط داخلی و خارجی فلای تودی است. حتی در فصولی از سال که هزینه بلیط هواپیما کیش به مراتب بالا می رود، می توانید بلیط ارزان کیش در فلای تودی خریداری نمایید. علاوه بر این تیم پشتیبانی فلای تودی از ابتدا تا انتهای سفر همراه شماست و چنانچه در هریک از مراحل خرید بلیط هواپیما با مشکل روبرو شدید، می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان فلای تودی بهره مند شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1472

به "بهترین زمان سفر به کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان سفر به کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید