راهنمای خرید بلیط برگشت استانبول به تهران در 3 دقیقه!

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران: بلیط برگشت استانبول به تهران را با کمترین هزینه از سایت های معتبر فروش بلیط می توانید تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که این دو بلیط را همراه یکدیگر بخرید زیرا هزینه های سفرتان کمتر می گردد.

راهنمای خرید بلیط برگشت استانبول به تهران در 3 دقیقه!

استانبول شهری پرجنب وجوش و محبوب در میان ایرانیان است که دارای ترکیبی منحصر به فرد از شرق و غرب است. استانبول یکی از پرتقاضاترین مقاصد سفرهای خارجی از تهران است. اگر در فرودگاه بایستید، متوجه ازدحام جمعیت افرادی که منتظر سفر استانبول شان هستند، می شوید. بلیط برگشت استانبول به تهران را با کمترین هزینه از سایت های معتبر فروش بلیط می توانید تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که این دو بلیط را همراه یکدیگر بخرید زیرا هزینه های سفرتان کمتر می گردد.

به طور کلی اگر در پی زمانی مناسب برای سفر به استانبول هستید برترین فصل ها، بهار و پاییز هستند. آب و هوای استانبول در این فصل ها بسیار متعادل تر است. اما خب به علت هواداران فصل تابستان، استقبال مردم از استانبول در این فصل بیشتر می گردد. بعلاوه اگر دوست دارید در زمانی خلوت تر و مقرون به صرفه تر از استانبول تماشا کنید، پیشنهاد ما به شما فصل زمستان است.

قیمت بلیط برگشت استانبول به تهران

هزینه بلیط استانبول به تهران یکی از مسائلی است که بیشتر مسافران دغدغه آن را دارند. با این وجود هزینه سفر شما به عوامل مختلفی مانند زمان سفرتان، تعطیلات، لحظه آخری بودن و دو طرفه یا یک طرفه بودن آن بستگی دارد. علاوه بر آن کلاس هواپیما و ایرلاین مورد نظرتان نیز تاثیر بسیار زیادی روی قیمت بلیط خواهد گذاشت.

زمان سفر شما در بیشترین حالت 3 ساعت خواهد بود. این سفر را با پرواز داخلی و پرواز خارجی می توانید انجام دهید اما برترین گزینه برای شما سفر خارجی خواهد بود زیرا بدون هیچ توقفی به مقصد خود می رسید.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

خرید بلیط برگشت استانبول به تهران

در ابتدا بهتر است بدانید که این مسیر هوایی، جز پرترافیک ترین مسیرهای هوایی به شمار میرود. این موضوع بی تاثیر در هزینه بلیط استانبول به تهران نیست. البته با تمام این صحبت ها می توانید سفری برنامه ریزی شده و مالی را طراحی کنید. اما برای اطلاع از هزینه بلیط و اینکه چگونه باید این کار را انجام دهید کافی است در موتورهای جستجو بنویسید خرید بلیط برگشت استانبول به تهران.

یکی از سایت های معتبر را انتخاب نموده و بعد از معین کردن روز و ساعت پروازتان، پروازهای موجود را مشاهده کنید. قیمت تمامی بلیط ها برایتان نمایش داده می گردد. بعلاوه می توانید با استفاده از فیلترهای موجود، بلیط ها را دسته بندی کنید.

در این مسیر می توانید بلیط لحظه آخری نیز تهیه کنید. این پروازها نزدیک به ساعت پرواز هستند و هواداران بسیار زیاد خود را دارند. این نحوه بلیط مقرون به صرفه همواره کاربرد ندارد اما اگر آدم خوش شانسی باشید در این بلیط های لحظه آخری، یک بلیط نصیب تان خواهد شد. البته هنگام خرید بلیط نیز می توانید فیلتر بلیط چارتری را انتخاب نموده و بلیط ها را تفکیک کنید.

هر زمانی که بابت خرید بلیط تان پشیمان شدید، اگر بلیط سفرتان را از علی بابا تهیه نموده باشید، می توانید آن را به صورت آنلاین کنسل کنید. پس از این کنسلی، هزینه سفرتان را در کمترین زمان می توانید دریافت کنید.

فرودگاه استانبول

فرودگاه استانبول تا مرکز شهر نزدیک به 45 کیلومتر فاصله دارد. برای آنکه به مرکز شهر برسید می توانید از اتوبوس های شهری استفاده نمایید. اتوبوس های مورد نظر هر 15 الی 40 دقیقه مسافران را سوار می نمایند.

روش دیگر استفاده از تاکسی است. البته هزینه های تاکسی ها در شب و در صورتی که اندازه چمدان هایتان زیاد است، افزایش پیدا خواهد نمود. البته همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، اگر در اواخر پاییز و اوایل زمستان به استانبول بروید تمامی هزینه هایتان کمتر می گردد. برای کم کردن هزینه هایتان می توانید از وسیله نقلیه عمومی بهره ببرید.

سفر مقرون به صرفه به استانبول

برای رسیدن به همه اماکن گردشگری می توانید از مترو و اتوبوس استفاده نمایید. حتی برای خورد و خوراکتان می توانید برترین غذاها را از رستوران های محلی که در بازار اصلی شهر قرار دارند تهیه کنید به جای خرید از رستوران های لوکس و گران قیمت.

البته بسیاری از مسافران استانبول، بیشترین خرجشان مربوط به خریدهایشان می گردد. اگر از این موضوع صرف نظر کنید قطعا با کمترین هزینه می توانید بیشترین جاهای استانبول را ببینید.

حتما در شهر استانبول سیم کارت تهیه کنید تا در هزینه های اینترنت و تماس شما صرفه جویی گردد. برای رفت و آمد می توانید یک استانبول کارت بخرید و بعلاوه به صورت زمینی به استانبول بروید. قطعا کمی خستگی در مسیر خواهید داشت زیرا این سفر با اتوبوس است و معمولا 36 ساعت زمان می برد، البته این مسیر را با خودرو شخصی نیز می توانید بروید.

همانقدر که در استانبول می توانید سفری هیجان انگیز و مقرون به صرفه را تجربه کنید، بعلاوه می توانید سفری بسیار لاکچری نیز داشته باشید. این سفر لاکچری شامل بلیط برگشت استانبول به تهران با گران ترین بلیط ها، هتل های متنوع، تفریحات لاکچری و… می شوند.

برای راهنمای خرید بلیط برگشت تان قطعا هر چه گفته گردد، باز هم کم است و این مسیر را به روش های مختلف می توانید طی کنید. اما روش های شرح داده شده به شما یاری می نماید تا در سریع ترین حالت ممکن بلیط خود را تهیه کنید. برای خرید بلیط می توانید از تجربیات افرادی که سبک سفری مشابه شما دارند نیز استفاده نمایید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2243

به "راهنمای خرید بلیط برگشت استانبول به تهران در 3 دقیقه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بلیط برگشت استانبول به تهران در 3 دقیقه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید