100 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث مجتمع اقامتی پذیرایی در شهرستان فارسان

به گزارش تور استانبول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی برای احداث طرح اقامتی پذیرایی در فیل آباد شهرستان فارسان 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری نموده است.

100 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث مجتمع اقامتی پذیرایی در شهرستان فارسان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی روز آدینه 24 مردادماه 1399 با اعلام این خبر تأکید کرد: برای اجرای این طرح 40 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال زایی روستایی با نرخ سود شش درصد پرداخت شده است.

او اضافه کرد: برای احداث این طرح تا به امروز 80 میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 27 نفر فراهم می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طرح اقامتی پذیرایی فیل آباد 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا خاتمه امسال به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح 26 اتاق و 82 تخت به ظرفیت مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرده می گردد.

در حال حاضر 14 هتل، چهار هتل آپارتمان، دو مجتمع گردشگری، پنج مهمان پذیر، 99 خانه مسافر، یک مجتمع سرگرمی تفریحی، 35 اقامتگاه بوم گردی و پنج مجتمع بین راهی زیر نظر اداره کل استان فعالیت دارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1153

به "100 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث مجتمع اقامتی پذیرایی در شهرستان فارسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث مجتمع اقامتی پذیرایی در شهرستان فارسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید