گردشگری شبانه تهران در سعدآباد و موزه قصر

به گزارش تور استانبول، گردشگری شبانه مرکز در مجموعه سعدآباد و باغ موزه قصر اجرا می گردد.

گردشگری شبانه تهران در سعدآباد و موزه قصر

رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان تهران گفت:

در برنامه شبانه تهرانگردی در نظر داریم محیطی را برای جهانگردان خارجی و شهروندان شاغل تهرانی فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقاصد جهانگردی باید از لحاظ امنیتی، مدیریت ورود و خروج و بعضی امکانات خدمات پذیرایی، از شرایطی مساعد برخوردار باشند، تاکید نمود که با فراهم بودن امکانات، شاهد حضور جهانگردان خارجی و داخلی در مجموعه سعدآباد و باغ موزه قصر خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان تهران که در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی کافه، مقصد جهانگردی شهری سخن می گفت، در ادامه اعلام کرد:

در بحث سفر و جهانگردی، پذیرایی مطلوب یکی از عوامل مهم برای جذب جهانگرد است که در این خصوص، کافه ها می توانند به عنوان مقاصد جذب جهانگردی محسوب شوند.

خسروآبادی اضافه نمود که خاطره شهری جزئی از جاذبه جهانگردی است که با احیای کافه های قدیمی مانند لقانطه می توان این سابقه ذهنی را تداعی کرد.

او در توضیحاتی تکمیلی تر تاکید نمود که تا وقتی خدمات پذیرایی و جانبی و مکانی برای قدم زدن یا بازدید وجود داشته باشد، رویدادی اتفاق افتد و دسترسی به آن مکان آسان باشد، می توان جهانگردی شبانه داشت و برترین حالت برای این مورد، مکان های بسته و تحت کنترل است؛ چرا که در فضایی مثل بافت تاریخی تهران تا زمانی که ساختمان های اداری به هتل موزه یا موزه تبدیل نشود، امکان ایجاد جهانگردی شبانه وجود ندارد.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1947

به "گردشگری شبانه تهران در سعدآباد و موزه قصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری شبانه تهران در سعدآباد و موزه قصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید