کاهش 64 درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی قزوین

به گزارش تور استانبول، معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با اعمال محدودیت و همکاری مردم تردد در مسیرهای ارتباطی این استان از تعطیلات نوروزی تا هشتم اسفندماه جاری، 64 درصد کاهش داشته است.

کاهش 64 درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی قزوین

به گزارش خبرنگاران علی فرخزاد روز یکشنبه با اعلام این مطلب اضافه کرد: با انتشار ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان قزوین و هشدارهای پزشکان و کارشناسان مبنی بر لغو سفر و ماندن در خانه شاهد همراهی خوب از سوی شهفرایندان بودیم که این فرایند باید تداوم یابد.

وی بابیان اینکه میزان ترددهای استان قزوین در روز 8 فروردین سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 74 درصد کاهش داشته است؛ یادآورشد: تعداد مسافران جابجا شده نیز کاهش 26 درصدی داشته است.

معاون استاندار قزوین گفت : در این روز تنها یک فقره تصادف خسارتی و 2 فقره تصادف جرحی در استان قزوین اجرا شده که 3 مجروح داشته و خوشبختانه این سوانح منجر به فوت نشده است.

وی اضافه کرد: مجموع تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین از تاریخ 25 اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 64 درصد کاهش داشته است.

به گفته فرخزاد در این مدت همچنین تعداد مسافران جابجا شده نیز کاهش 31 درصدی را نشان می دهد.

معاون عمرانی استانداری قزوین همچنین گفت : تعطیلات نوروزی سال جاری میزان سوانح جرحی در جاده های این استان نیز حدود 40 درصد کاهش یافته است.

وی توضیح داد: همچنین تعداد مجروحان نیز در این مدت 38 درصد و تعداد فوتی ها 78 درصد کاهش یافته است.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوع شدن سفرهای برون شهری شاهد کاهش قابل توجه سفرهای غیر ضروری خواهیم بود که امیدواریم به قطع زنجیره انتقال یاری کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 907

به "کاهش 64 درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 64 درصدی تردد در مسیرهای ارتباطی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید