کاهش استفاده از وسائل نقلیه عمومی در سفرهای نوروزی به اصفهان

به گزارش تور استانبول، معاون حمل و نقل پایانه های اصفهان با بیان اینکه آمار سفر با وسیله نقلیه عمومی کاهش پیدا نموده است گفت: مردم در نوروز 95 ترجیح داده اند بیشتر با وسایل نقلیه شخصی به مسافرت بروند.

کاهش استفاده از وسائل نقلیه عمومی در سفرهای نوروزی به اصفهان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

علیرضا صفاتاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان با اشاره به شرایط مسافرت های نوروزی در اصفهان گفت: آمار سفر و مسافر با وسائل حمل و نقل عمومی نسبت به سال گذشته کاهش یافته و مردم ترجیح می دهند که با وسیله نقلیه شخصی سفر نمایند.

وی اضافه نمود: سال گذشته در مدت زمان مشابه 22 هزار و 900 سفر داشته ایم که سال جاری 20 هزار و 400 سفر تا به امروز به ثبت رسیده است که به این ترتیب با کاهش 10 درصدی در تعداد سفر روبرو بوده ایم.

معاون حمل و نقل پایانه های اصفهان اعلام کرد: سال گذشته 316 هزار و 400 نفر تعداد مسافر داشته ایم که این تعداد سال جاری به عدد 266 هزار رسیده است که نزدیک به 15 درصد کاهش دارد.

وی گفت: فروش اینترنتی بلیت سفر و پیش فروش بیشتر شده و این نشان می دهد که مردم نسبت به سال گذشته خرید اینترنتی را بیشتر ترجیح داده اند.

صفاتاج اعلام نمود: میزان تردد از طریق 69 دستگاهی که در جاده ها نصب شده ثبت شده است که براساس آمار سال گذشته 4 میلیون و 148 هزار تردد داشته ایم و سال جاری 4 میلیون و 770 هزار تردد به ثبت رسیده که نیم درصد افزایش داشته است.

وی گفت: تردد اتوبوس کمتر، اما تردد سواری و وانت 5.6 درصد افزایش داشته است، تعداد سواری در جاده ها افزایش یافته و مردم بیشتر ترجیح می دهند با وسیله نقلیه شخصی سفر نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 674

به "کاهش استفاده از وسائل نقلیه عمومی در سفرهای نوروزی به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش استفاده از وسائل نقلیه عمومی در سفرهای نوروزی به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید