تور چین ارزان: چین 4 ابر دیتاسنتر می سازد

به گزارش تور استانبول، چین طرح هایی برای ساخت مجموعه ای از 4 دیتا سنتر در شمال و غرب کشور را با هدف پشتیبانی از احتیاج های داده چین و مراکز ساحلی اصلی تایید نموده است.

تور چین ارزان: چین 4 ابر دیتاسنتر می سازد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات چین در 4 بیانیه جداگانه خاطرنشان کرد این مجموعه در منطقه شمالی مغولستان داخلی، شمال غربی منطقه نینگشیا، استان گانسو و جنوب غربی استان گوییژو ساخته می شوند.

مکان های در نظر گرفته شده می توانند از مزیت های انرژی و محیط زیستی هستند تا ابردیتا سنترهایی حافظ محیط زیست بدون انتشار گازهای گلخانه ای بسازند.

اقدام مذکور در حالی عنوان می گردد که دیتا سنترهایی که در شرق چین قرار دارند به سختی قابل توسعه اند زیرا دولت های استانی محدودیت هایی برای مصرف برق وضع نموده اند.

در بعضی از شهرهای منطقه ها شمالی و غربی چین که سرشار از منابع انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی باد و خورشید هستند، قبلاً مراکز داده ای برای خدمت به سواحل پیشرفته مالی ساخته شده اند.

46

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1946

به "تور چین ارزان: چین 4 ابر دیتاسنتر می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین 4 ابر دیتاسنتر می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید