این شهر دارای بیشترین تعداد افراد ثروتمند است Hong Kong

به گزارش تور استانبول، ثروتمندترین شهر دنیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره ثروتمندترین شهر دنیا ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

این شهر دارای بیشترین تعداد افراد ثروتمند است Hong Kong

هنگ کنگ رسما نیویورک را پشت سر گذاشته و تبدیل به شهری با بیشترین تعداد افراد ثروتمند در دنیا شده است.

به نظر می رسد که آسیایی های فوق العاده ثروتمند اکثرا در هنگ کنگ زندگی می نمایند. براساس یک گزارش تازه از شرکت اطلاعات Wealth-X، هنگ کنگ افراد زیادی را که حداقل 23 میلیون پوند سرمایه بیشتری نسبت به هر شهر دیگر دارند، در خود جمع نموده است.

این گزارش می گوید که این شهر نیمه مستقل در چین، سال گذشته یک افزایش 31٪ در تعداد مگا میلیونرهای خود که در آن زندگی می نمایند، داشته است. در مجموع 10000 ساکنان این شهر ثروتی دارند که به عنوان افراد فوق العاده ثروتمند شناخته می شوند و در مقایسه با آن، در نیویورک این رقم 9000 نفر است. بر اساس برآوردهای سال گذشته، از هر هفت نفر در هنگ کنگ یک نفر میلیونر است و بیش از یک میلیون میلیونر در این شهر زندگی می نمایند.

لینک های مرتبط:

چرا هنگ کنگ خانه بسیاری از ثروتمندان است ؟

هنگ کنگ به مدت طولانی مکانی مجذوب کننده برای ثروتمندان بوده است. در بیشتر موارد به این علت که هنگ کنگ هنوز یک دروازه مهم به چین محسوب می گردد؛ این شهر محبوب ترین شهر کشور برای تجارت بین المللی، مرکز اقتصادی اصلی آسیا است و هنوز هم برترین مکان برای شبکه سازی، تجارت و دسترسی به بازار بزرگ چین در این سرزمین محسوب می گردد.

بعلاوه هنگ کنگ برای آغاز و صاحبان کسب و کار تازه بسیار پرطرفدار است، زیرا بسیار آسان و ارزان است که یک کسب و کار را در این شهر آغاز کنید. به عنوان یک خارجی شما می توانید 100٪ از کسب و کار خود را بدون احتیاج به اینکه یک شهروند محلی و یا از ملیتی خاص باشید، داشته باشید. علاوه بر آن هنگ کنگ موقعیت خود را به عنوان اقتصاد آزاد دنیا در طول دو دهه گذشته حفظ نموده است و به عنوان یکی از مکان های با کمترین آمار فساد در دنیا شناخته شده است، بنابراین فهمیدن علت آن سخت نیست که چرا نخبگان تجارت و ثروتمندان را به خود جذب می نماید.

افزایش نابرابری

در حالی که هنگ کنگ دارای تعداد زیادی از افراد فوق العاده ثروتمند است، نابرابری در این شهر بالاتر از 45 سال است که وجود دارد. با وجود اینکه این شهر یکی از ثروتمندترین شهرهای دنیا است، و دولت دارای ذخایر اقتصادی بیش از 1 تریلیون HK$ (98 میلیارد پوند) است. هزینه های عمومی بسیار محافظه کارانه در نظر گرفته می گردد.

طبق آمار دولتی سال 2016، 1.35 میلیون نفر یا یک نفر از هر پنج نفر از ساکنان هنگ کنگ زیر خط فقر شهر زندگی می نمایند. آمار مشابه نشان می دهد که ثروتمندترین خانوارها 44 برابر بیشتر از خانواده های فقیر عایدی و ثروتت به دست می آورند.

لینک های مرتبط:

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2127

به "این شهر دارای بیشترین تعداد افراد ثروتمند است Hong Kong" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شهر دارای بیشترین تعداد افراد ثروتمند است Hong Kong"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید