دومین کارخانه هیوندای نیز تعطیل شد

به گزارش تور استانبول، شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی اعلام نمود که به خاطر نبود قطعات الکترونیکی فراوری یکی دیگر از کارخانه های خودروسازی خود در آسیا را متوقف نموده است.

دومین کارخانه هیوندای نیز تعطیل شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از یون هاپ، شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی می گوید: نبود قطعات الکترونیکی خودرو در بازار دنیای طی ماه های گذشته بدتر شده و همین امر باعث شده تا این شرکت یکی دیگر از خطوط فراوری خود در آسیا را تعطیل کند.

این شرکت در بیانیه خود گفته؛ از روز دوشنبه فراوری در این کارخانه موقتا به خاطر نبود قطعات یدکی متوقف خواهد شد.

هیوندای طی بیانیه ای اعلام نموده که ما به دقت در حال نظارت بر شرایط بازار برای اتخاذ اقدامات لازم برای بهینه سازی فراوری همگام با شرایط عرضه قطعات یدکی هستیم.

هیوندای کارخانه خود در آسان را تعطیل نموده که در این کارخانه مدل های سوناتا و آزراگرانجو را به تعداد 300 هزار دستگاه در سال می ساخت.

این شرکت در ماه مارس هم گفته بود که فراوری خود در کارخانه اولسان را هم به خاطر تداوم جنگ تجاری بین آمریکا و چین متوقف می نماید.

هیوندای می گوید: جنگ تجاری بین این دو اقتصاد عظیم دنیا باعث بی ثباتی در چرخه تامین قطعات یدکی در دنیا شده است.

برای ساخت بسیاری از قطعات خودرو به تراشه های الکترونیکی احتیاج است که به خاطر شیوع کرونا و افزایش دورکاری کارمندان و استفاده از این قطعات برای تامین تجهیزات مورد احتیاج برای دورکاری، خودروسازان با کمبود در تامین لوازم یدکی الکترونیکی روبرو شده اند. نه تنها هیوندای در این زمینه با بحران روبرو است بلکه دیگر شرکت های خودروسازی نظیر فورد، جنرال موتورز، استلانتیس، و دیگر خودروسازان عظیم بین المللی نیز شرایط مشابهی را تجربه نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1588

به "دومین کارخانه هیوندای نیز تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کارخانه هیوندای نیز تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید