پیشنهادات قطبی آنالیز می گردد، در فوتبال حرفه ای محدودیت وجود ندارد

به گزارش تور استانبول، نعیم سعداوی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره جدایی افشین قطبی از تیم فولاد خوزستان گفت: آقای قطبی پیشنهاداتی داده بود و چند جلسه هم صحبت کرد. قرار شد پیشنهادات ایشان در باشگاه آنالیز گردد. اطلاعاتی که من دارم همین است. الان هم شاید خودشان احساس نموده اند که در فولاد نمی مانند.

پیشنهادات قطبی آنالیز می گردد، در فوتبال حرفه ای محدودیت وجود ندارد

وی با اشاره به فراز و نشیب فولاد خوزستان در این فصل تاکید نمود: ما بعد از نیم فصل به تیم فولاد اضافه شدیم. تغییر و تحولات زیادی صورت گرفت. خیلی از عوامل دست به دست هم داد که آنطور که باید، روند با ثباتی نداشته باشیم. کوشش می کنیم فصل آینده روند بهتری داشته باشیم و با تیم های بالای جدول رقابت کنیم. جا دارد از طرفداران فولاد هم عذرخواهی کنم. قول می دهم تمام اعضای فولاد پای کار هستند و این تیم فصل آینده به صندلی اصلی اش بر می گردد.

مدیر فنی فولاد خوزستان درباره گزینه هایی که برای سرمربیگری این تیم برای فصل آینده مطرح شده است، یادآور شد: ابتدا باید تکلیف آقای قطبی تعیین گردد و بعد از آن گزینه های دیگر آنالیز خواهند شد.

سعداوی در خاتمه درباره دستورالعمل فدراسیون برای باشگاه ها مبنی بر عدم جذب مربی و بازیکن خارجی تاکید نمود: در فوتبال حرفه ای نمی گردد محدودیتی ایجاد کرد. ولی اگر قرار است هزینه ای صورت بگیرد، بهتر است این هزینه درست باشد. اگر قرار است مربی یا بازیکن خارجی بیاوریم باید از نظر کیفیت به فوتبالمان خدمت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 198

به "پیشنهادات قطبی آنالیز می گردد، در فوتبال حرفه ای محدودیت وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات قطبی آنالیز می گردد، در فوتبال حرفه ای محدودیت وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید