پل حافظ در تهران جمع آوری می گردد؟

به گزارش تور استانبول، سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که فاز اول ساختمان بلدیه در امسال راه اندازی خواهد شد، گفت: شرایط بلدیه کاملا معین و در حال پیگیری است، تخصیص اعتبار نیز برای این ساختمان انجام شده است و معاونت فنی و عمران در کنار پیمانکار در حال پیشبرد این پروژه هستند.

پل حافظ در تهران جمع آوری می گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حفظ میراث شهری یکی از دغدغه های مهم حوزه شهری است و به همین دلیل موضوع ساختمان بلدیه جای سئوال دارد، در رابطه با سرنوشت این ساختمان و بازسازی میدان حسن آباد پس از آتش سوزی چند سال پیش چه اقداماتی اجرا شده است؟، گفت: تکلیف ساختمان بلدیه معین است و انشاءاله این ساختمان با همان هدف گذاری اولیه در درجه اول تبدیل به موزه شهرداری تهران و یک فضای کاملا تعاملی میان شهروندان و مدیریت شهری خواهد بود. قرار است این ساختمان محل برگزاری برنامه ها، نمایشگاه ها، ارائه دستاورد های حوزه شهری و محل دیپلماسی عمومی شهر تهران باشد. امیدواریم که فاز اول بلدیه در امسال افتتاح گردد.

سخنگوی شهرداری تأکید کرد: شرایط بلدیه کاملا معین و در حال پیگیری است، تخصیص اعتبار نیز برای این ساختمان اجرا شده است و معاونت فنی و عمران در کنار پیمانکار در حال پیشبرد این پروژه هستند، بنای ما این است که هیچ پروژه ناتمامی در شهر باقی نماند. بخش قابل توجهی از رویداد های امید و افتخار سال گذشته بر به خاتمه رساندن پروژه های ناتمام تأکید داشت، کوشش کردیم تا پرونده بخش قابل توجهی از پروژه های نا تمام را ببندیم، در رابطه با بلدیه نیز این موضوع صدق می نماید، این ساختمان احتیاج شهر است و باید این ظرفیت را فعال کنیم. امیدواریم فاز اول بلدیه امسال راه اندازی گردد.

محمدخانی در رابطه با بازسازی میدان حسن آباد گفت: تا جایی که اطلاع دارم، بازسازی میدان حسن آباد در حال اجرا است.

او در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با جمع آوری پل حافظ نیز شرح داد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در خصوص زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر های جایگزین مدنظر است. در واقع زمانی که بار ترافیکی شهر کاهش پیدا کند باید برای جمع آوری اقدام کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2255

به "پل حافظ در تهران جمع آوری می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل حافظ در تهران جمع آوری می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید