پرسپولیس در تبریز به الاهلی فکر می نماید، گسترش فولاد به فرار از ته جدول

به گزارش تور استانبول، پرسپولیس قبل از بازی حساس خود مقابل الاهلی عربستان در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (پنجشنبه) به مصاف تیم قعرنشین لیگ برتر خواهد رفت.

پرسپولیس در تبریز به الاهلی فکر می نماید، گسترش فولاد به فرار از ته جدول

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در تنها ملاقات به جامانده از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر تیم های گسترش فولاد و پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف هم خواهند رفت، ملاقاتی که نتیجه آن می تواند صدرنشین لیگ را تغییر دهد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از کسب تساوی در ملاقات رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان پنج روز را استراحت کردند و در تعطیلات لیگ نیز در دو بازی محبت آمیز بدون پنج ملی پوش شان به میدان رفتند تا به نوعی خود را در شرایط مسابقه نگه دارند.

ملاقات با گسترش می تواند یک محک سنگین برای پرسپولیس قبل از بازی برگشت با الاهلی عربستان باشد، هر چند که به احتمال خیلی زیاد برانکو در بازی امروز به تعدادی از ملی پوشان خود که در بازی سه شنبه شب ایران و سوریه به میدان رفتند، استراحت خواهد داد. باید این موضوع را هم در نظر گرفت که پرسپولیسی ها بیشتر تمرکزشان روی بازی سه شنبه هفته آینده با الاهلی است و مسلماً این موضوع روی بازی امروز این تیم تأثیرگذار خواهد بود.

برای ملاقات امروز مقابل گسترش فولاد سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت و بشار رسن عراقی به دلیل همراهی تیم ملی کشورش در بازی با امارات و دیر رسیدن به ایران همراه پرسپولیس به تبریز نرفتند. محسن مسلمان نیز به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده و از این رو در ترکیب ابتدای سرخپوشان در بازی امروز قرار ندارد.

در سوی دیگر گسترش فولاد که فصل را خوب آغاز نکرد برای بهبود بخشیدن به اوضاع خود تغییراتی را در لیستش در آخرین روز های فصل نقل وانتقالات داشت. ادسون هنریکه، امید دنیابخش و سامان نریمان دنیا بازیکنانی بودند که به تیم تبریزی پیوستند و نفراتی چون امین حاج محمدی، کاخبر کاکاشویلی و مسعود ابراهیم زاده نیز از این تیم جدا شدند.

کسب سه امتیاز و حتی یک امتیاز از پرسپولیس می تواند برای تیم قعرنشین گسترش ارزشمند باشد تا بتواند حداقل از نظر روحی و روانی شرایط خود را بهبود بخشد. لوکا بوناچیچ هنوز نتوانسته ترکیب ایده آل تیمش را پیدا کند و شاید تغییرات پی در پی در این تیم یکی از دلایلی باشد که آنها در ته جدول رقابت های لیگ قرار گرفته اند و با آمدن بازیکنان جدید نامبرده به جمع شاگردان لوکا احتمالاً باز هم شاهد ترکیب جدید این تیم در بازی امروز مقابل پرسپولیس باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 780

به "پرسپولیس در تبریز به الاهلی فکر می نماید، گسترش فولاد به فرار از ته جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در تبریز به الاهلی فکر می نماید، گسترش فولاد به فرار از ته جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید