ویزای بیزینس استرالیا ، یک قدم تا دریافت اقامت دائم بهشت مهاجرین

به گزارش تور استانبول، مقدمه

استرالیا در سالهای اخیر به مقصد مهاجرت بسیاری از افراد تبدیل شده است. موقعیت جغرافیایی، اقتصاد پر رونق، صنایع توسعه یافته و دانشگاه های این کشور افراد زیادی را در ایران هم ترغیب کرده تا این کشور را برای سرمایه گذاری، ادامه تحصیل و زندگی انتخاب کنند. سرمایه گذاری و داشتن ویزای بیزینس استرالیا یکی از راه های کسب اقامت استرالیا آن هم به شکل دائمی است.

ویزای بیزینس استرالیا ، یک قدم تا دریافت اقامت دائم بهشت مهاجرین

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که برای زندگی و کار استرالیا انتخاب کرده اید، یک فرصت شغلی و استخدامی پیشنهاد شده از طرف این کشور دارید یا مواردی از این دست... اقدام برای اخذ ویزای بیزینس استرالیا یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید.

دلایل استقبال از ویزای بیزینس استرالیا

موارد مهمی زیادی وجود دارد که باعث می شوند نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا افراد زیادی برای کسب ویزای کار استرالیا یا همان ویزای بیزینس این کشور اقدام کنند. یکی از مهمترین دلایل این است که این نوع ویزا که از کلاس 188 محسوب می شود راه برای کسب اقامت دائم در این کشور فراهم می کند.

نکته مهم بعدی عدم الزام به نمره زبان است که برای بسکمک این فاکتور از اهمیت بالایی برخوردار است. شرایط راحت تر از سایر کشورها برای اخذ ویزا، نبود محدودیت های خاص بعد از سرمایه گذاری برای رفت و آمد و استفاده از حسابهای بانکی، اقامت بین 4 تا 6 سال در این کشور و .... از جمله مهمترین دلایل استقبال از این نوع ویزا برای مهاجرت به کشور استرالیا است.

انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

با توجه به اینکه تقاضای مهاجرت برای استرالیا به صورت روزافزون در حال افزایش است. افراد با شرایط اقتصادی و اهداف مختلف می توانند برای این کار اقدام کنند. لازم به ذکر است که ویزا بیزینسی دارای انواع بسیار مختلفی است که هرکدام شرایط خاص به خود را دارند و مهمترین آنها عبارتند از:

ویزای نوآوری تجاری استرالیا

این مدل از ویزای سرمایه گذاری برای کسانی است که خواهان مدیریت یک کسب و کار در این کشور هستند یا به دنبال راه اندازی تجارتی جدید در این کشور هستند. افراد متقاضی برای این کار باید در یک ایالت پذیرفته شده و حدود 65 امتیاز از جدول مربوطه برای اینکار را کسب کنند.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

این نوع ویزا برای کسانی هستند که خواهان سرمایه گذاری به میزان 1.5 میلیون دلار در کشور استرالیا هستند. کسانی هم که در این راستا خواهان اقدام برای اخذ ویزا هستند باید توسط یک ایالت یا منطقه از استرالیا برای این امر پذیرفته شوند. میزان امتیاز مورد نیاز برای این نوع پذیرش هم حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی است.

ویزای سرمایه گذاری خاص استرالیا

تمام شرایط این نوع ویزا هم مانند دو نوع قبل است. باید 65 امتیاز داشته و توسط یکی از ایالت ها پذیرفته شود. با این تفاوت که در این نوع ویزا نیاز به حداقل 5 میلیون دلار سرمایه برای این کار است و البته باید به صورت حتم از طرف دولت، یک ایالت و یا کمیسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا با نام Austrade سرمایه گذاری و صلاحیت فرد برای این کار تایید شود.

ویزای کارآفرینی استرالیا

ویزای کارآفرینی استرالیا یکی دیگر از شاخه های ویزای سرمایه گذاری محسوب می شود. همانگونه که از نام این نوع ویزا معین است باید صرفاً برای کارآفرینی باشد و به همین دلیل باید یک طرح اقتصادی برای این کار ارائه دهید که مطابق با قوانین استرالیا در این زمینه باشد. میزان سرمایه اولیه برای این کار باید بالغ بر 200 هزار دلار استرالیا باشد.

ویزای سرمایه گذاری پرمیوم استرالیا

یکی از معتبرترین نوع ویزاها که راه ها را برای اقامت دائم هموارتر می کند، ویزای پرمیوم است. میزان سرمایه اولیه برای این کار حدود 15 میلیون دلار است. پذیرش و تأیید توسط یکی از ایالت های استرالیا و کسب امتیاز 65 از جدول امتیاز بندی برای این کار نیز از دیگر شروط دریافت از این ویزا است.

بعد از کسب هرکدام از این نوع ویزاها شما قادر به دریافت اقامت موقت 4 سال و 3 ماه در استرالیا خواهید بود که تحت شرایط و قوانین خاصی تا دو سال دیگر نیز تمدید خواهد شد. بعد از آن هم برای اقامت دائم در استرالیا می توان اقدام کرد که شرایط خاص خود را دارد. برای این کار بین 200 هزار دلار تا 15 میلیون دلار باید سرمایه داشته باشید که با توجه به نوع ویزا متفاوت است.

ویزا پیک همراه شما در راه اخذ ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

با توجه به اینکه اخذ ویزای بیزینس استرالیا فارغ از نوع آن، نیاز به گاهی کامل از قوانین و شرایط این کشور دارد، باید از طریق مجموعه های ذیصلاح برای این کار اقدام کرد. مجموعه ویزاپیک از تیمی حرفه ای و کارآمد برای این کار برخوردار است تا جهت درست را برای این امر به شما نشان دهد.

تیم حرفه ای ویزاپیک از وکلا و مشاورین متخصص در این زمینه تشکیل شده است که مجوزهای لازم این تیم برای انجام این امور را از سازمان MARA دارند. این مجموعه راهنمایی و کمک به شما برای اخذ ویزاهای مختلف از جمله ویزای گلوبال تلنت استرالیا ، ویزای سرمایه گذاری استرالیا ، ویزای توریستی استرالیا و سایر موارد مشابه را در کمترین زمان انجام خواهد داد. رضایت متقاضیان و افرادی که از خدمات ویزاپیک استفاده کرده اند، نشان دهنده موفقیت این مجموعه در این راستا به شمار می رود.

سخن پایانی

اخذ ویزای بیزینس استرالیا از روش های بسیار خوب برای دریافت اقامت موقت این کشور است که راه برای دریافت اقامت دائم هموارتر می کند. این امر باعث شده که که نه تنها از ایران بلکه از سراسر دنیا افراد مختلف برای دریافت این نوع ویزای ارزشمند اقدام کنند. البته در کنار موقعیت کاری و سرمایه گذاری، دانشگاه های این کشور نیز برای ادامه تحصیل موقعیت بسیار خوبی دارند. تیم حرفه ای و وکلای مهاجرتی ویزاپیک در این راه به شما کمک خواهند کرد و با ما در کوتاهترین زمان اقامت این کشور را تجربه خواهید کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1291

به "ویزای بیزینس استرالیا ، یک قدم تا دریافت اقامت دائم بهشت مهاجرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای بیزینس استرالیا ، یک قدم تا دریافت اقامت دائم بهشت مهاجرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید