نماینده ارشد آمریکایی: تیم ترامپ قصد منحرف کردن طرح استیضاح را دارد

به گزارش تور استانبول، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که تیم دفاع از ترامپ قصد به انحراف کشاندن فرایند طرح محاکمه و استیضاح رئیس جمهور آمریکا را دارد.

نماینده ارشد آمریکایی: تیم ترامپ قصد منحرف کردن طرح استیضاح را دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی نوشت: تیم دفاع از دونالد ترامپ کوشش می نماید تا اتهامات مطرح شده از سوی دموکراتها در فرایند طرح محاکمه و استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده تحریف گردد.

آدام شیف در این پیغام توئیتری نوشت: پس از شنیدن استدلالات وکلای رئیس جمهور 3 دیدگاه و ملاحظه دارم؛ آنها واقعیت های مربوط به پفراینده ترامپ را به چالش نمی کشند. آنها سعی می نمایند تا آن را منحرف نمایند و حقایق را تحریف نمایند، و آنها همچنان با مسدود کردن اسناد و شهود پفراینده قصد سرپوش گذاشتن بر پفراینده را دارند.

پیغام های آدام شیف پس از آن منتشر شده است که تیم دفاع ترامپ دموکراتها را به کوشش برای لطمه زدن به کوشش های رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 متهم نموده است.

پت سیپولون مشاور ارشد حقوقی کاخ سفید در این باره گفت: دموکراتها نه تنها می خواهند نتایج انتخابات 2016 را به چالش بکشند بلکه همان طور که قبلاً هم گفته ام می خواهند رئیس جمهور را از صندوق های رأی 2020 حذف نمایند، انتخاباتی که قرار است حدود 9 ماه دیگر برگزار گردد.

ترامپ پیش از این در مورد 2 مورد اتهام از سوی مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح شد.

نخستین اتهام ترامپ سوء استفاده از قدرت در تعلیق یاری 400میلیون دلاری نظامی به اوکراین بوده است. ترامپ به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فساد اقتصادی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. دومین اتهام مطرح شده علیه ترامپ، جلوگیری و سنگ اندازی از تحقیقات کنگره درباره پفراینده رسوایی اوکراین است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 730

به "نماینده ارشد آمریکایی: تیم ترامپ قصد منحرف کردن طرح استیضاح را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ارشد آمریکایی: تیم ترامپ قصد منحرف کردن طرح استیضاح را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید