بایدن در آریزونا پیروز شده است

به گزارش تور استانبول، شبکه های آمریکایی به نقل از مرکز تحقیقاتی ادیسون، نامزد حزب دموکرات را پیروز 11 رأی الکترال در ایالت آریزونا اعلام کردند.

بایدن در آریزونا پیروز شده است

به گزارش خبرنگاران از فارس، رسانه های آمریکایی امروز (آدینه) جو بایدن نامزد حزب دموکرات را پیروز آراء انتخابات ریاست جمهوری در ایالت آریزونا اعلام کردند.

شبکه های آمریکایی از جمله شبکه های سی ان ان، سی بی اس و ای بی سی نیوز به نقل از مرکز تحقیقاتی ادیسون اعلام کردند بایدن در ایالت آریزونا پیروز می گردد و 11 رأی الکترال این ایالت به او اختصاص خواهد یافت.

بدین ترتیب آرای الکترال بایدن با پیروزی در این ایالت به 290 و آراء الکترال دونالد ترامپ رئیس جمهور مستقر آمریکا به 217 می رسد.

از سال 1996 تا کنون هیچ نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری نتوانسته بود در ایالت آریزونا - که اداره آن در دست جمهوریخواهان قرار گرفته است، پیروز گردد.

این در حالی است که ترامپ طی بیانیه ای از پذیرش شکست خود در انتخابات خودداری و اعلام نموده که هنوز چیزی انتها نیافته است.

طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند 270 رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می آورد.

پیشتر از ایالات جورجیا خبر رسیده بود که آراء مأخوذه دوباره بازشماری دستی خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1302

به "بایدن در آریزونا پیروز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در آریزونا پیروز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید