درخواست بایدن درباره مناظره دوم با ترامپ

به گزارش تور استانبول، ایرنا: نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت مناظره دوم بین او و ترامپ در صورت تداوم بیماری رئیس جمهوری آمریکا، نباید برگزار گردد.

درخواست بایدن درباره مناظره دوم با ترامپ

به گزارش خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، جو بایدن شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران دلاویر این مطلب را بیان کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از روز آدینه به طور رسمی خاطرنشان کرد به ویروس کرونا گرفتار شده است. او از روز شنبه تا عصر دوشنبه در بیمارستان والتر رید بستری شد و در حال حاضر تحت نظر پزشکان و ادامه مداوا، در کاخ سفید به سر می برد.

چالش کرونا به مهم ترین مساله بین رقبای انتخاباتی تبدیل شده است به گونه ای که ترامپ درصدد است آن را ساده جلو دهد اما بایدن و دموکرات ها با اشاره به کشته شدن بیش از 210 هزار نفر و ابتلای تایید شده بیش از 7 میلیون شهروند آمریکایی به این بیماری، عملکرد دولت ترامپ را برای مهار این بیماری زیر سوال می برند.

با این حال، معاون اول باراک اوباما روز گذشته از آمادگی خود برای برگزاری مناظره دوم با رقیب جمهوریخواه خود خبر داده بود. بایدن که جواب آزمایش کرونا وی منفی اعلام شده است به خبرنگاران گفته بود: حاضر به حضور در دور دوم مناظره هستم اما باید کارشناسان بهداشت ایمن بودن برگزاری این مراسم را تایید نمایند.

وی اضافه کرد: اگر کارشناسان بهداشت بگویند که نحوه برگزاری و حفظ فاصله اجتماعی ایمن است، پس فکر می کنم خوب است. من هر کاری را که متخصصان می گویند انجام می دهم.

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ هم پس از ترخیص وی خاطرنشان کرد که ترامپ خواستار حضور در دور دوم مناظرات انتخاباتی است.

نیویورک پست، کمپین انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای خاطرنشان کرد: رییس جمهوری پس از سه روز بستری شدن در بیمارستان به علت ویروس کرونا همچنان میخواهد تا در دور دوم مناظرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا که قرار است این ماه در میامی برگزار گردد، حضور یابد.

تیم مورتاف مدیر روابط عمومی کمپین ترامپ 2020 به سی ان ان گفت: رییس جمهوری خواستار حضور در مناظرات است.

مناظره دوم بایدن- ترامپ در 15 اکتبر، 24 مهرماه برگزار خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1234

به "درخواست بایدن درباره مناظره دوم با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست بایدن درباره مناظره دوم با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید